Gå til innhold

Crysis III Tråden


Anbefalte innlegg

I og med at Crysis II vil ta to tre år. Lenge nok det. OMFG, hvor lenge vi da Crysis III ta.

Sju år da eller? Uff lenge å vente men det gjir meg ihvertfall sjangs til å spare pengere til ny pc hver gang. Noen som har litt peiling på rekleases og hvor lang tid det tar som kanskje vet hvor lang tid det tar etter at Crysis II har kommet da hvor nå Crysis tre kommer ut. Regner med at når de er ferdig med Crysis II skal de begynne å produsere Crysis III. Så hvor lang ti d tar det. I denne tråden kan alle gjette eller andre som kanskje kan anta hvor lang tid det tar. Jeg tror om 5 år at Crysis III kommer.

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par innlegg med off-topic er fjernet. Dette er strengt tatt en tråd for å spekulere i når eventuelt Crysis III kommer. Å diskutere hvorvidt det første Crysis-spillet var bra eller dårlig kan dere ta i andre, egnede tråder. :)

Tråden var forøvrig feilpostet og har blitt flyttet til Crysis-kategorien.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Hvis Crysis II kommer om 2-3 år så vil jeg gjette på at 3'ern kommer ca 1-2.5 år etter det igjen. Har sikkert fått nytt utstyr og ting som gjør det mye lettere å lage spill. Det er jo bare gjetting da, men etter å ha brukt samme program osv. 5-6 år bør de vel kunne det ut og inn?=)

 

Det som er fint, er at hardware-produsenter får god tid til å lage utstyr som (kansje) takler Crysis :)

Lenke til kommentar
Hvis Crysis II kommer om 2-3 år så vil jeg gjette på at 3'ern kommer ca 1-2.5 år etter det igjen. Har sikkert fått nytt utstyr og ting som gjør det mye lettere å lage spill. Det er jo bare gjetting da, men etter å ha brukt samme program osv. 5-6 år bør de vel kunne det ut og inn?=)

 

Det som er fint, er at hardware-produsenter får god tid til å lage utstyr som (kansje) takler Crysis :)

Tror det jeg å... Hvis de ville lage et nytt Crysis spill så hadde de sikker gjort det på noen måneder, men siden de må tenke på gameplay og grafikk osv så tar det nokk litt tid :) Vær tolmodig :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Cryengine 2 er laget for framtiden. Hva vi har sett i Crysis er på langt nær hva motoren kan gjøre. Crytek deaktiverte Ultra High før de gav ut spillet. Fordi dagens maskinen ikke vil kunne kjøre det.

 

Ser ikke vitsen om å allerede vente på Crysis 3 ennå. Vent til Crysis 2 kommer og du har klart det, før du lurer. Du vil ikke vite svaret ...

Lenke til kommentar

Crysis III lager nok en heeeeeeeeelt ny grafikkmotor, CryEngine 4,1.

Kun motoren tar 8 år å lage. Spillet kommer om 12 år.

 

Eller kanskje bare om 3 år, rett etter spill nr.2 da de mest sannsynlig bruker samme grafikkmotor som i 1 og 2. Ergo de bare pøser ut med spill som de føler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...