Gå til innhold

N64-emulator på PSP


Petoah

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har funnet ut at det er mulig å "installere" en N64 emulator på PSP'en min. Jeg har noen problemer og siden utviklerne av denne emulatoren ikke har en hjemmeside, prøver jeg her. (Jeg vet at emulatorer blir sett på som fy-fy her inne av modene, men jeg håper noen kommer de i forkjøpet og gir meg svar).

Emulatoren er av navnet Daedalus og jeg har forsøkt å gjøre som det står i readme.txt filen. (Å legge filene i \PSP\GAME\ folderen), men det som skjer når jeg prøver å åpne det på PSP'en står det: "The game could not be started. (8002014C)".

Det eneste av FAQ jeg fant var at noen sa at firmwaren måtte være v1.5...

Kan noen forklare meg hvordan jeg da eventuellt "ned-graderer" PSPen, hvordan jeg sjekker min nåværende firmware.

 

Kan noen hjelpe?

 

Mvh. Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråder om emulatorer er da vel ikke forbudt, siden emulatorer ikke er forbudt. Jeg har aldri sett en tråd om emulatorer som har blitt stengt. Men de fleste forbinder jo emulaterer med spill som er lastet ned ulovlig, så jeg skjønner poenget.

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar
Tråder om emulatorer er da vel ikke forbudt, siden emulatorer ikke er forbudt. Jeg har aldri sett en tråd om emulatorer som har blitt stengt. Men de fleste forbinder jo emulaterer med spill som er lastet ned ulovlig, så jeg skjønner poenget.

 

Det blir som å legalisere privat flyt av håndvåpen så lenge en ikke skaffer ammunisjon ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...