Gå til innhold

Flight simulator X. 3 spm. ang. dette!


Anbefalte innlegg

1 spm:

 

Har de en bra trial versjon? Holder på å laste den ned? er det en ganske bra demo egentlig for å teste det?

 

2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

 

3. spm:

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ratt og gass-hendler billigst mulig til FS??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 spm:

 

Har de en bra trial versjon? Holder på å laste den ned? er det en ganske bra demo egentlig for å teste det?

 

2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

 

3. spm:

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ratt og gass-hendler billigst mulig til FS??

 

 

Gass/gir mente jeg .P

 

spm 4.

 

 

hvor faar jeg koept de

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

1. Demoen finner du her

 

Og demoen er bra ja. Laster ned via FTTP.

 

 

2. Kjøp en data nå med deler som er beregnet for fremtids oppgraderinger. Core2Quad intel er beregnet mot fremtidige firekjernersspill.

 

3. Her selger de joystick, pedaler og en slags akelerasjons spake

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

Skal ha meg ny pc etter konfirmasjonen i år, men jeg regner med hvis du kjøper deg en mega pc holder den fint til Flight Simulator 2009. Den pcen jeg har er snart 3 år gammel uten noen oppgraderinger og den kjører FSX på fult helt fint.

Lenke til kommentar
2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

Skal ha meg ny pc etter konfirmasjonen i år, men jeg regner med hvis du kjøper deg en mega pc holder den fint til Flight Simulator 2009. Den pcen jeg har er snart 3 år gammel uten noen oppgraderinger og den kjører FSX på fult helt fint.

 

 

okey, kan det bli en mega/pc hvis jeg bruker 7000 paa gamer/pc=

Lenke til kommentar

Det er ikke bekreftet, FSX har jo såvidt kommet på markedet, og MS pleier vanligvis å gi ut spill med omtrent to års mellomrom, så neste FS kommer nok i 2009-2010. Men det er som sagt bare spekuasjoner, det er per dags dato ikke engang bekreftet at det kommer flere FS-spill.

Lenke til kommentar
2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

Skal ha meg ny pc etter konfirmasjonen i år, men jeg regner med hvis du kjøper deg en mega pc holder den fint til Flight Simulator 2009. Den pcen jeg har er snart 3 år gammel uten noen oppgraderinger og den kjører FSX på fult helt fint.

Hvis du kjører FSX på fult helt fint veit ikke jeg åssen pc du har som er 3 år gammel. Jeg har en pc som er ett år gammel, med 8800GTS, C2D [email protected], 2GB ram (har prøvd fsx med 4), og jeg klarer det absolut ikke på fullt. Kjører mid på alt for at det ikke skal lagge på store flyplasser. Og oppløsning på 1280x1024. Alt på fullt har jeg maks håpløs FPS på områder som er forholdshvis lett å drive. Det er mulig å fly rett fram uten at jeg merker noe til lav FPS, men bare å svige 30* til siden så er det hakk hakk hakk og rundt 1FPS.

Jeg kjører ingen form for raid på harddiskene, men hadde jeg gjort det så hadde det nok blitt noe bedre.

FSX er som FS2004 var, først 5 år etter lansering kan man kjøre det på fullt. Ikke engang med den beste Quad prosessoren. 4 GB ram og 8800 i SLI klarer man det helt på fullt.

Problemet er at harddisken er for treg. Skal selv kjøpe 2 HDD'r for å kjøre raid, og da få dobbel HDD ytelse. (clone diskene). Da kan det nok hjelpe noe. Men FSX er forut for sin tid. Noe FS alltid har vert.

Lenke til kommentar
2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

Skal ha meg ny pc etter konfirmasjonen i år, men jeg regner med hvis du kjøper deg en mega pc holder den fint til Flight Simulator 2009. Den pcen jeg har er snart 3 år gammel uten noen oppgraderinger og den kjører FSX på fult helt fint.

Hvis du kjører FSX på fult helt fint veit ikke jeg åssen pc du har som er 3 år gammel. Jeg har en pc som er ett år gammel, med 8800GTS, C2D [email protected], 2GB ram (har prøvd fsx med 4), og jeg klarer det absolut ikke på fullt. Kjører mid på alt for at det ikke skal lagge på store flyplasser. Og oppløsning på 1280x1024. Alt på fullt har jeg maks håpløs FPS på områder som er forholdshvis lett å drive. Det er mulig å fly rett fram uten at jeg merker noe til lav FPS, men bare å svige 30* til siden så er det hakk hakk hakk og rundt 1FPS.

Jeg kjører ingen form for raid på harddiskene, men hadde jeg gjort det så hadde det nok blitt noe bedre.

FSX er som FS2004 var, først 5 år etter lansering kan man kjøre det på fullt. Ikke engang med den beste Quad prosessoren. 4 GB ram og 8800 i SLI klarer man det helt på fullt.

Problemet er at harddisken er for treg. Skal selv kjøpe 2 HDD'r for å kjøre raid, og da få dobbel HDD ytelse. (clone diskene). Da kan det nok hjelpe noe. Men FSX er forut for sin tid. Noe FS alltid har vert.

 

 

Men hvis jeg legger til opptil 7000,- for å kjøpe en pc kun beregnet for gaming, vil jeg kunne drive det på maks i alt da?

Lenke til kommentar
Hvis du kjører FSX på fult helt fint veit ikke jeg åssen pc du har som er 3 år gammel. Jeg har en pc som er ett år gammel, med 8800GTS, C2D [email protected], 2GB ram (har prøvd fsx med 4), og jeg klarer det absolut ikke på fullt.

Selsagt noe lagg var det, men med ATI Radeon x1900 som trolig var det nyeste og beste grafikkortet på den tiden + 4 gig ram så kjørte jeg alt på fult med 1600x1200 oppløsningen.

 

Ein del unødvendig sitering er fjerna. Vennligst prøv å avgrens sitatbruken til det du svarer på.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
2. spm:

 

Har hørt at FS 2009 kommer snart, men har ikke hørt noe om selve spillet, men jeg skal kjøpe ny PC etter konfen og skal ha en forferdelig bra gamer-pc, burde jeg vente til 2009 kommer eller burde jeg kjøpe FS X da???

Skal ha meg ny pc etter konfirmasjonen i år, men jeg regner med hvis du kjøper deg en mega pc holder den fint til Flight Simulator 2009. Den pcen jeg har er snart 3 år gammel uten noen oppgraderinger og den kjører FSX på fult helt fint.

Hvis du kjører FSX på fult helt fint veit ikke jeg åssen pc du har som er 3 år gammel. Jeg har en pc som er ett år gammel, med 8800GTS, C2D [email protected], 2GB ram (har prøvd fsx med 4), og jeg klarer det absolut ikke på fullt. Kjører mid på alt for at det ikke skal lagge på store flyplasser. Og oppløsning på 1280x1024. Alt på fullt har jeg maks håpløs FPS på områder som er forholdshvis lett å drive. Det er mulig å fly rett fram uten at jeg merker noe til lav FPS, men bare å svige 30* til siden så er det hakk hakk hakk og rundt 1FPS.

Jeg kjører ingen form for raid på harddiskene, men hadde jeg gjort det så hadde det nok blitt noe bedre.

FSX er som FS2004 var, først 5 år etter lansering kan man kjøre det på fullt. Ikke engang med den beste Quad prosessoren. 4 GB ram og 8800 i SLI klarer man det helt på fullt.

Problemet er at harddisken er for treg. Skal selv kjøpe 2 HDD'r for å kjøre raid, og da få dobbel HDD ytelse. (clone diskene). Da kan det nok hjelpe noe. Men FSX er forut for sin tid. Noe FS alltid har vert.

specs:

Ati Radeon 1900 xtx

Intel Core Duo 2 2,4 gh

2 gb ram

Oppløsning: 1600x1200

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Hvis du kjører FSX på fult helt fint veit ikke jeg åssen pc du har som er 3 år gammel. Jeg har en pc som er ett år gammel, med 8800GTS, C2D [email protected], 2GB ram (har prøvd fsx med 4), og jeg klarer det absolut ikke på fullt.

Selsagt noe lagg var det, men med ATI Radeon x1900 som trolig var det nyeste og beste grafikkortet på den tiden + 4 gig ram så kjørte jeg alt på fult med 1600x1200 oppløsningen.

Med min pc så hadde jeg maks 3FPS på de store flyplassene med masse bygninger og kjøretøyer.

Da hadde jeg absolut alt på maks. Var helt umulig å fly da. På en bitteliten plass med lite ting rundt så gikk det så lenge jeg ikke fløy rundt i ring. Rettfram flyging går greit med ikke når den må loade 360* rundt.

2x9800GTX, og C2Duo 45nm på oppimot 4Ghz, 4GB ram 2x raptor i raid, så tenker jeg det begynner å hjelpe, men ikke store flyplasser og acroflyging, det går ikke da heller.

FS har alltid vert forut for sin tid mtp hvor mye det krever, Husker FS9, var umulig å drive det på maks når det kom. Klarer alt på maks på pcn min nå hvis ikke jeg husker feil, men skal man ha fs9 pent må man ha masse addons, og da går det ikke på maks lengre. Så mye detaljer og så mye view distance. Det sier seg selv at det ikke går glatt med dagens HW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...