Gå til innhold

Crysis - Ready Pc til 15 tusen


Anbefalte innlegg

For det første må jeg si at jeg ikke har de pengene enda og at jeg skal bruke denne pc en litt til MEN jeg skaffer pengene senere. Så vennligst ikke gå fordi dere synes det er meiningsløst når jeg ikke har pengene enda. Men jeg har planer, og får skaffa meg det senere. Spiller ingen rolle hva slags pc deler dere setter opp. Bare det er kompatibelt med hverandre og kanskje har litt fancy egenskaper. Med " fancy" mener jeg så klart design som er bra. Ikke grønt hovedkort. Blått er for eksempel mye bedre. Sånne ting. Resten står i Emnetittelen. Den skal være stasjonær. Jeg har berdbånd med Telenor så finn ett trådløst nettverksort som funker. Få best mulig deler til denne prisen. Anlegg trenger jeg ikke for jeg har aktive studiomonitorer med kvalitet. Så finn ett lydkort som klarer å styre disse beistene med elemnt på størrelse med mine spredte håndflate. Jeg har hørt at disse Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Music skal være bra. Blir best å kolbe opp nmed jackplug så finn ett lydkort med to jackplug inganger for venstre og høyre. Vista 64 - bit skulle være bra hvis det ikke er for dyrt da. Da går jeg heller for 32 - bit. Så lenge jeg får en pc som kan kjøre Crysis II og III når det kommer trenger jeg ikke å vente til jeg får penga. Det er mer enn bra nok. Det var alt kom med forslag alle sammen.

Send meg linker til produktene i denne tråden. Helst en hel pc satt opp i en post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får smøre deg med litt tålmodighet, Crysis 2 er langt frem i tid. Og da sier det seg selv at ingen her kan sette opp en PC til deg etter dine krav. Maskinvarene du vil trenge er ikke engang produsert enda.

 

Det er mange Crysis-pc-tråder, så du får sjekke litt rundt her inne.

Ok, så jeg er nøtt til å venet da?

Lenke til kommentar

Du kan selvfølgelig kjøpe en veldig god pc nå, og spille Crysis på high med en grei oppløsning, og i fremtiden spille Crysis 2 på med/low, for så å kjøpe en ny pc når Crysis 3 kommer.

 

Altså

 

2008: Ny PC - Crysis

2010: Samme PC (kanskje oppgradere noen av komponentene) - Crysis 2

201X: Ny PC/Oppgradere mer. - Crysis 3

 

Bare et forslag.

Endret av Ryuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...