Samcki Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ser at Nextgentel fyller 8år: http://www.nextgentel.no/privat/bredband/kampanje/8.php Vil bare gratulere! Håper Nextgentel fortsetter å levere nye linjer og ny teknologi til det norske folket.
ReFre Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Må si at jeg som Nextgentelkunde er litt skuffet over å ikke kunne benytte meg av det gode bursdagstilbudet deres (20000/1000 linje for 242,- pr mnd i et år). Tilbudet gjelder kun nye kunder. Har noen eksisterende kunder vært i kontakt med dem, for å høre om de kan gjøre et unntak ?
Überadri Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Oi, har de tilbud om billig abonnement i ett helt år også? Jeg har ihvertfall 6mbit ut mars! For 8 kr! Vidunderlig!
Tha_Zaynt Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Da er 20mbit til 242,- måneden bestilt, så får vi se hvilken hastighet jeg ender opp med...Fikk beskjed om at linja var for dårlig til å motta 20mbit, måtte renge med 10-12. Jaja, jeg klager ikke hvis jeg får 10-12mbit til 242,- måneden når jeg betaler 389,- måneden hos tele2 for 4mbit nå, uten mulighet for oppgraderinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå