eikr3 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Noen som vet hva slags type spill de tar inn der? Vet de tar inn ps og xbox spill. Men kan man levere pc spill der også?
Bamsemumsen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Det du gjør er å stikke innom og høre hva du får for dem. Så legge du de ut på kjøp og salg-delen på et forum, deretter finn.no. EBgames pleier ikke gi mest. :/
eikr3 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Det du gjør er å stikke innom og høre hva du får for dem. Så legge du de ut på kjøp og salg-delen på et forum, deretter finn.no. EBgames pleier ikke gi mest. :/ men de tar pc spill sant? Har ikke tålmodighet til å vente.. må ha noe nytt i dag.. så tenkte ta noen spill jeg ikke spiler lenger å bytte inn i enten et ps3 spill eller et nytt pc spill
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Jeg kan ikke huske å ha sett pc-spill i bruktdelen på EB Games, så jeg antar at de ikke tar inn pc-spill.
thadon Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 De tar ikke inn pc spill pga av aktivasjonskoder, mp registrering osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå