Gå til innhold

POWER LED og den adre led'en lyser ikke!


Anbefalte innlegg

Jeg har et asus hovedkort typen er i signaturen min. Og et cheftec dragon kabinett tror jeg. Det er sn stund siden jeg bygget den sammen. Men så fant jeg ikke ut av hvor jeg skulle plugge til den ene leden. Har prøvd og lese i manualer osv. Menjeg finner det ikke ut. Så jeg får spørre dere om dere kan hjeøpe meg. Kan dere?

 

Takk, Steven!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager! Men nå skal den være med. Står det skrevet på de greiene du skal dytte de på?

Power'led osv vet jeg at det står på dem. Men jeg vet ikke hvilke av de greiene man skal putte de på. Er dette helt domt formulert?

Merkelig? Har ennå til gode å lese en manual uten info om hvor du skal plassere alle de små ledningene. Så om det ikke står i din manual så er det uvanligt.

Men du kan jo laste ned en brukermanual fra internet til ditt hovedkort?

Lenke til kommentar

Da tror jeg nok du har sett feil...Det er jo bare å se hva som står på kontaktene og ta en god kikk på det som står på hovedkortet der LED'ene skal stå...det skal gå glatt å sette på LED's uten manual da.

 

Å velge mellom power og HDD må da være feil, alt skal ha en plass og somregel blir det ettpar tre plasser på hovedkortet som blir stående tomme

Lenke til kommentar
Merkelig? Har ennå til gode å lese en manual uten info om hvor du skal plassere alle de små ledningene. Så om det ikke står i din manual så er det uvanligt.

Haha, satte sammen en pc i vinterferien som bl.a bestod av et chieftech kabinett og et asus hovedkort, og jeg skal fortelle deg at de manualene som fulgte med der var jævlig dårlige. Det sto ikke en dritt om hvor de forbannade LED'ene skulle plasseres, det sto bare hva de var til... Uansett så står det på hovedkortet hvor de forskjellige LED'ene skal plasseres. Men det var et led som vi plagdes med å plassere, HDD LED'et (siden det ikke sto HDD LED noen plass på hovedkortet). Vi fant ut etter 8 timer at det skal plasseres der hvor det står IDE_LED. :yes:

Lenke til kommentar
Merkelig? Har ennå til gode å lese en manual uten info om hvor du skal plassere alle de små ledningene. Så om det ikke står i din manual så er det uvanligt.

Haha, satte sammen en pc i vinterferien som bl.a bestod av et chieftech kabinett og et asus hovedkort, og jeg skal fortelle deg at de manualene som fulgte med der var sinnsvakt dårlige. Det sto ikke en dritt om hvor de forbannade LED'ene skulle plasseres, det sto bare hva de var til... Uansett så står det på hovedkortet hvor de forskjellige LED'ene skal plasseres. Men det var et led som vi plagdes med å plassere, HDD LED'et (siden det ikke sto HDD LED noen plass på hovedkortet). Vi fant ut etter 8 timer at det skal plasseres der hvor det står IDE_LED. :yes:

Du må bruke hode, det står ikke direkte hvor du skal plassere dem, det er bare et bilde om hva de heter.

Det kalles "Case Connector"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...