Xanitra Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det beste treet for Rogue lvl 10`? bare undrer.. vet det er en rogue topic en plass, men sitter på skolen å hadde bare 5 minutt til rådighet.. ( 4 av dem ble brukt til å skru på pc å logge seg på) så håper dere tilgir meg. edit: med treet, mener jeg "skill tree". Endret 26. februar 2008 av Xanitra
Benbjo Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Det beste treet for Rogue lvl 10`? bare undrer.. vet det er en rogue topic en plass, men sitter på skolen å hadde bare 5 minutt til rådighet.. ( 4 av dem ble brukt til å skru på pc å logge seg på) så håper dere tilgir meg. edit: med treet, mener jeg "skill tree". Hmm, du har vel bare 1 skillpoint på lvl 10? Da er det vel best å putte den på malice (crit) eller improved sinister strike.
-Léon- Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg level for det meste med deep Combat og resten Assassination. Clicky! Endret 26. februar 2008 av zeus5k
NoMilkToday Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har spilt rogue en god stund nå (2 år ca.) og jeg har havnet på dette specced (spessilication etter hvilket wep du har, men jeg menedr swords er best. siden det er en smule mere dps) http://www.wowhead.com/?talent=fheboxZGcV0rVzxMGot
anono1123 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Start værtfall med å putte 2/2 i Imp Sinister
hr_krabbe Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Tror jeg ville gått for et Heavy combat build
DRGOOD Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Combat er det desidert beste speccet og lvle med som rogue, men som combat er du fortsatt avhengig av 5% crit fra assasination og på høyere lvl mer crit bonus, så først burde du specce 5% crit så fortsette med 2/2 improved sinister strike og så evt. dodge eller improved gouge avhengig av om du bare skal lvle eller gjøre litt pvp og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå