Gå til innhold

Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! (PS: Kommentarer skal i kommentartråden!)


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strever litt med lyset om dagene. Får se om jeg ikke får mer schvung på det etter hvert.
Dagens skjorte har jeg fått en del pepper for her inne. Men pepper er jo en grei smak - i passe mengder.

Den er fra CT, en leverandør av helt greie skjorter til en latterlig pris. det er ingen som slår dem der.

 

post-181154-0-49839200-1403101019_thumb.jpg

 

post-181154-0-34761800-1403101029_thumb.jpg

 

post-181154-0-07598600-1403101035_thumb.jpg

 

post-181154-0-17998000-1403101038_thumb.jpg

 

post-181154-0-68219400-1403101040_thumb.jpg

 

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Sommeren ga en fin lønning, så her er en liten samlepost med noe av det jeg har kjøpt den siste måneden. Skitten linse på speilrefleksen og null erfaring med slike kameraer, men fremdeles bedre enn iPhone-bilder.

 

Tassels fra Carmina.

 

CM2KsZn.jpg?1

 

 

Ganske standard blåskjorte fra Barba Napoli, men har helt klart blitt favoritten i skapet.

 

qz5OLt8.jpg?1

 

 

 

To silkeslips fra Drakes og et ullslips fra Luigi Borelli. Kan nevne at alle var på 60%, så var ikke det beste utvalget, men fornøyd med alle sammen. Spesielt det første.

 

38jCFAj.jpg?1

hPS6Bqx.jpg?1

UXHCiyh.jpg?1

 

 

Og her er skjorten jeg nevnte jeg skulle få sydd og tilsendt fra denne lille skjorteprodusenten i Napoli uten kostnader. Er langt fra så mørk som på bildet, og går ut i fra at den med tiden vil utvikle en ganske fin og lys patina. Så langt fornøyd. Passformen er super og kvaliteten virker utrolig bra. Sammenlignet med Barba så vil jeg si at de er tilnærmet like, men har enda til gode å la den gjennomgå litt bruk og vask før jeg kan si noe sikkert. De håndsydde elementene er knappesting, knappehull, skjøten mellom arm og skulder samt "gusseten" nederst på skjorten. Trodde at det skulle være mer, men det har ikke så mye å si - tross alt gratis.

 

ma2K2XT.jpg?1

 

Endret av August.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...