Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldedighetspost etter at du har fått 1050! visninger uten svar. :)

 

Ser super ut den der, selv om jeg kanskje ikke selv er enig i en del, grunnet at jeg aldri plukker fra øverste hylle.

 

Ville muligens bytta ut musa med MX500. Eventuelt bytt ut DVD til tray for så å spytte de penga i enda større disk. Kanskje enda større strømforsyning da du likevel må handle fra flere steder. Helst ei du kan justere volumet på? Og kanskje kjøpe deluxe ed. av 9700PRO (Sapphire), da får du den med passiv kjøling

Lenke til kommentar
Ser greit ut det der siden du sier støy ikke er no problem. Jeg håper du har en bra skjerm til denne Krem-PCen? Jeg synes det kabinettet er litt for "stasja" egentlig, jeg ville valgt noe med litt mer stil...

Veldig enig, ta en lian li kasse ellerno i den stilen...

 

Bruk resten av penge på god skjermen, Samsung 21" CRT Syncmaster 1100p+ for eksempel http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=8&s=pl

 

Edit: Og jeg ville bytta ut MX-300 musa med en Intelli Mouse Explorer 3.0

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl

Lenke til kommentar

Ja, har en Samsung 19" CRT Syncmaster 957DF 8)

Herlig den! :yes:

Ja, kan si meg enig at kabinettet kan virke en smule "harry" men, jeg vil ha noe som skiller seg litt ut :wink:

Har sett på mange "smukke" kabinetter Skyhawk, Suntek, Raidmax, Coolermaster, LianLi, Lepont osv... alle disse er meget stilige men føler Thermaltake sitt er greit nok, virker jo solid..? Display,vindu og 5vifter følger jo med.

Lenke til kommentar
Ja, har en Samsung 19" CRT Syncmaster 957DF 8)  

Herlig den!  :yes:  

Ja, kan si meg enig at kabinettet kan virke en smule "harry" men, jeg vil ha noe som skiller seg litt ut  :wink:

Har sett på mange "smukke" kabinetter Skyhawk, Suntek, Raidmax, Coolermaster, LianLi, Lepont osv... alle disse er meget stilige men føler Thermaltake sitt er greit nok, virker jo solid..? Display,vindu og 5vifter følger jo med.

Da er det jo ikke noe vits i å kjøpe 21"ern. :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat bestillt ny pc og mye er likt ditt ønske.

Av skjermkort valgte jeg Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB

AGP, "Ultimate Ed.", DVI, TV-Out.

Hovedkort: Abit AT7-MAX2 Hovedkort Socket A, S-ATA

VIAKT400, ATA/133, ATX, USB2.0, 8X, Raid

 

Siden jeg har RAID på hk'et valgte jeg å kjøpe to stk Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM

Special Edition 8MB cache WD800JB

Da får jeg full effekt av RAID funksjonen.

Kjøpte også MX300 musa, men har hørt at fUnc musamatta ikke er noe særlig bra til optisk mus, og har heller tenkt å investere i en Allsop Raindrop som har fått svært gode kritikker. Er ikke sikkert dette er så viktig for det da...

 

Prossessor: AMD Athlon XP2600+ 2.083 GHz 333 MHz bus

Socket A (Thoroughbred) prosessor

RAM: DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5

Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...