blackbrrd Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Min Oracle Level 61 Health: 5341 Energy: 1911 Str: 68 Int: 860 Dex: 207 DPS: 3389 / 4551 med eye of storm aktivert /5448 med eof og dark covenant. Armour: 840 Attack speed 128% Cast speed 195% Resistanses: Fire 6% Ice 8% / 53% med eye of storm aktivert Lightning 37% / 80% med eye of storm aktivert (cappet) Poison -14% Pierce 2% Bleeding 19% Vitality 0% Energy 0% Stun 0% Disruption 138% Grunnen til at jeg ikke har så høy DPS er at jeg har 9% attack damage converted til health relic istedetfor en DPS relic. Hvis jeg skal sloss mot monstre jeg vet stunner har jeg en amulet med 83% stun resistance. (Monstrene rett før Typhon). Jeg har også brukt en god del item slots på health og har -12 resists på en ring (øker effektiv dps ganske pent på legendary). Har i tillegg +4 til alle skills for å få maxet ut ternion attack/arcane lore og death chill treet. Imotsetning til vanlige oracles som bruker lightning for max damage bruker jeg cold for å kunne effektivt bruke to ringer som tilsammen gir 55% slow. Veldig praktisk sammen med ternion attack for å slowe motstandere.. Har daua 13 ganger, mesteparten rundt level 35 før jeg gjorde om characteren til å bruke squall/death chill/slowing gear...
Niram Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Klar over at det er en eldgammel tråd, men har akkurat begynt å spille, så tenkte jeg kunne poste her! Spiller for første gang, og kjører en Nature / spirit build. Så vidt jeg har skjønt er det ikke mulig å respecce etterhvert, så jeg er sikkert rimelig fucked allerede. Er lvl 10 da, har særdeles bra ulver og bare tatt mastery points i spirit (so far). Har også et poeng på Regrowth.. Snaart maxa ulvene.. Noen tips til meg?
Spirre Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 du kan ikke bytte skilltree, men du kan kjøpe tilbake skillpoints etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå