Gå til innhold

Diablo 2 eller Titan Quest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min Oracle

Level 61

Health: 5341

Energy: 1911

Str: 68

Int: 860

Dex: 207

DPS: 3389 / 4551 med eye of storm aktivert /5448 med eof og dark covenant.

Armour: 840

Attack speed 128%

Cast speed 195%

Resistanses:

Fire 6%

Ice 8% / 53% med eye of storm aktivert

Lightning 37% / 80% med eye of storm aktivert (cappet)

Poison -14%

Pierce 2%

Bleeding 19%

Vitality 0%

Energy 0%

Stun 0%

Disruption 138%

Grunnen til at jeg ikke har så høy DPS er at jeg har 9% attack damage converted til health relic istedetfor en DPS relic. Hvis jeg skal sloss mot monstre jeg vet stunner har jeg en amulet med 83% stun resistance. (Monstrene rett før Typhon). Jeg har også brukt en god del item slots på health og har -12 resists på en ring (øker effektiv dps ganske pent på legendary). Har i tillegg +4 til alle skills for å få maxet ut ternion attack/arcane lore og death chill treet.

Imotsetning til vanlige oracles som bruker lightning for max damage bruker jeg cold for å kunne effektivt bruke to ringer som tilsammen gir 55% slow. Veldig praktisk sammen med ternion attack for å slowe motstandere.. ;)

Har daua 13 ganger, mesteparten rundt level 35 før jeg gjorde om characteren til å bruke squall/death chill/slowing gear... ;)

• 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar over at det er en eldgammel tråd, men har akkurat begynt å spille, så tenkte jeg kunne poste her!

Spiller for første gang, og kjører en Nature / spirit build. Så vidt jeg har skjønt er det ikke mulig å respecce etterhvert, så jeg er sikkert rimelig fucked allerede. Er lvl 10 da, har særdeles bra ulver og bare tatt mastery points i spirit (so far).

Har også et poeng på Regrowth.. Snaart maxa ulvene..

Noen tips til meg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...