Gå til innhold

Internasjonal markedsføring i utlandet?


And1Baller

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ett år av allmenn linja i England og hadde det utrolig gøy, ønsker derfor å studere i utlandet igjen etter Videregående. Det jeg er ute etter er internasjonal markedsføring, jeg vet at BI blant annet sender studenter til utlandet men det er kun for ett år av studiet. Jeg ønsker heller å ta hele bacherlor graden og master graden min i utlandet. Land som frister mest er Amerika og Australia, hadde også vært interessant å bo på campus. Jeg har googla en del men har ikke hatt noe hell (ikke de beste google skillsa). Noen her som er på utkikk etter det jeg er ute etter eller vet noe som kan hjelpe meg/oss?

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går du i Bosten via et norsk universitet eller er det selvstendig?

 

Det er selvstendig ja. Tar master her, og søkte på skolen, Emerson College, på eget initiativ. Når man drar sisteåret bachelor med BI er man mye sammen med de ca 25 andre nordmennene (dette avhenger av hvilket land man drar til, siden opplegget er forskjellig fra skole til skole). Når jeg nå dro hit alene kjente jeg ingen, og blir på den måten presset til å bli kjent med flere folk :) Må jo nevnes at det er mange barrierer å krysse før man blir kjent med kinesere, så det er litt spesielt. Ikke mange snakker engelsk, og enda færre snakker engelsk godt nok. Drar man til Canada siste året er nok hverdagen en litt annen, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Via et enkelt søk på google (Bachelor + International Marketing) så får man opp en hel del skoler som kan tilby en bachelor innen internasjonal markedsføring.

 

Regner også med at du kan finne en del skoler via Ansa sine sider.

 

Som Google søket viste, så kan man ta internasjonal markedsføring i en hel del engelskspråklige land, NZ, Irland, Skottland, England, Australia og helt sikkert i USA også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...