Gå til innhold

Dag/Natt-overgang i Rollercoaster Tycoon 3 [løst]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

RCT3 har dag/natt-overgang påslått under campaign, og kan tilsynelatende ikke slåes av. I sandbox-mode kan man velge at det alltid skal være dag, og ikke natt.

Spørsmålet er; Finnes det en måte, eller en fix, slik at man kan sette døgnet til å alltid være dag, slik at det ikke blir natt, på vanlig campaign?

Grunnen til at jeg ønsker dette, er fordi spillet går kjempehakkete når det er natt i spillet ved høy grafikk/oppløsning, selv om jeg har en überspekket PC. Virker som om grafikkfremvisningen blir mye tyngre på nattestid (lys/skygger virker å bli mer komplekse). På dagtid flyter alt som en drøm med alle grafikkalternativer på max.

Tviler på at spillet var ment for å gå hakkete på høy grafikk nattestid. Jeg lurer også på hvorfor dette skjer? Dårlig gjennomført jobb av utviklerne? (Spiller COD4 smooth på max grafikk, så skjermkortet er det ingenting å si på).

Takk for eventuell hjelp! :)

Endret av J-Core
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har oppdatert alt som skal oppdateres?

En PC som drar CoD4 på max skal da klare RCT3 på nattestid også. Mener jeg hadde et geforce 6800 ultra og en athlon 3400+ når jeg spillte det, noe som gikk fint

Skrevet

Nei, selvsagt har jeg ikke det... :blush:

Tok alle oppdateringer for gitt siden spillet er i en samlepakke (World of Rollercoaster Tycoon). Oppdateringen på denne linken fikset biffen.

Tusen takk for at du fikk meg til å se det opplagte! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...