Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur for hodepine anyone?


øl_i_tastaturet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maser og legg trykk på energipunktet midt mellom øynebrynene..

 

http://www.chakramagic.com/personal-growth.jpg

 

Det punktet på hodet der.. Trykk der mens du puster inn med nesa, og ut med munnen. Ta kraftige pust. (oksygen beroliger). Fortsett å trykk rundt energipunktet.. etterhvert vil du oppdage noen områder hvor det føles meget behagelig å trykke.. Når du har funnet disse punktene fortsetter du med pust inn pust ut og maserer og trykker i ca. 5-10 minutt. (Ha ro rundt deg.. ikke tv på elns).

 

Dette funker alltid for meg iallfall, men det er viktig å finne en rolig plass å gjøre det på. Jeg har brukt det en del på skolen selv.. Setter meg innpå dassen på skolen (hahah) åsså er jeg frisk som en fisk når friminuttet er over :)

Endret av Peepshow
Lenke til kommentar
Gjest MasterYoda

Har selv slitt med kronisk hodepine og knasket alt mulig av kjemisk preparater til jeg kom i en ond sirkel hvor jeg konstant gikk rundt i halvsøvne som en zombie. Piller er fælt, hold deg unna det!

 

Hadde hodepiner i ett og ett halvt års tid før jeg fant kuren.

Var tilfeldigvis i amsterdam i forbindelse med jobben da jeg for første gang røket en joint.

 

Med det første ble jeg gankse svimmel og litt kvalm. Men etter 20 min lettet trykket bokstavelig talt.

Det var som i en drøm! Smertene forsvant og ble erstattet av velfølelse og avslappning.

Dette la jeg godt merke til da jeg hadde spesielt mye smerter den dagen.

 

Det beste av alt er at man ikke går rundt i "zombie" modus, hvor man i praksis blir en narkis etter piller.

 

Dette er kun min personlige erfaring og på ingen måte en oppfordring til å gjøre noe kriminelt.

Selvom dette var en løsning for meg er det ikke sikkert det vil fungere for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...