Gå til innhold

Tidenes kuleste/tøffeste skuespiller(e)


El-Morty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topp 5 !!!

 

 

1. Jeremy Piven

2. Steven Seagal

3. Jean-Claude Van Damme

4. Nicolas Cage

5. Adrian Grenier

 

Jeremy Piven er heftig i rollen som Ari Gold i Entourage :thumbup:

 

Med all respekt: Steven Seagal ?!? Han har et par bra sanger (Girl it's alright bl.a) men som skuespiller så havner han på værstinglista. van Damme er vel heller ingen gud her i gården. Sorry for at jeg kommenterte dine topp 5, håper det går bra. Bare MÅTTE skrike ut når jeg så Seagal.

Lenke til kommentar

ari.jpg

the-resurrection-20070514043614202.jpg

post-37689-1204917796_thumb.jpg

"You know what other class I took at Harvard? Business ethics. I don't steal other people's motherfucking clients. But in YOUR case, I am going to make an exception! I'm going to take everyone! Your B-level sitcom stars, your reality-TV writers. When I'm done with you you'll be repping sideshow freaks. You need jojo the dog faced bitch boy, call Josh Weinfuck. The lightweight penstealing fuckface."

Lenke til kommentar
Kanskje ikke Steven Seagal er den beste, men underholdene og god til å slåss det er han :thumbup:

Han får pepper av mange i etterkant fordi han "gjør ikke annet enn å vifte rundt med armene". Vel det skal sies at selv om slåssinga til Steven har mildt sagt dabba av med årene, så skal det nevnes at denne karen kan faktisk slåss. På den tiden han spilte i "Under Siege", som jeg synes er hans beste film, så var han et beist. Sinnsykt rask og sterk. Tipper han kunne tom. tatt Jean Claud azz :D

Lenke til kommentar
Kanskje ikke Steven Seagal er den beste, men underholdene og god til å slåss det er han :thumbup:

Han får pepper av mange i etterkant fordi han "gjør ikke annet enn å vifte rundt med armene". Vel det skal sies at selv om slåssinga til Steven har mildt sagt dabba av med årene, så skal det nevnes at denne karen kan faktisk slåss. På den tiden han spilte i "Under Siege", som jeg synes er hans beste film, så var han et beist. Sinnsykt rask og sterk. Tipper han kunne tom. tatt Jean Claud azz :D

 

Helt enig i det. "Under Siege 2" er kanskje favoritten min, men "Hard To Kill" liker jeg også. I sine glansdager var Seagal best!

Lenke til kommentar
Det er mange det. Alt fra Clint Eastwood til Bruce Willis. Barske karer som man tar seriøst når de kicker ass og slenger ut kommentarer. Absolutt artig å se på Seagal sparke rundt, men spesielt tøff er fyren ikke.

 

Hadde ikke akkurat blitt redd av å møtt den lubne panda-elskende fyren der nei.

 

Men det er akkurat her du tar brutalt feil. Når du sier "tøff" så håper jeg du i det minste mener noe ala. skuespiller prestasjoner i forhold til Eastwood og Willis... Det som er tingen er at om vi tar Eastwood, Willis og Seagal og sier f.eks at alle tre av dem er 30 år gamle. Seagal ville ha grusa begge på stedet, han har gått kampsport og er som sagt utrolig rask og farlig (i sin tid). Det meste du har sett han gjøre på film (som sagt i de tidlige filmene hans) er noe han kunne faktisk ha klart å bruke lett mot de fleste av oss IRL. Han ville mest sannsynligvis blokkert så og si alle slagene/sparkene du kom med og knust nesa og adamseplet ditt på et knips. Det er lett å le og gjøre narr av han nå som han er overvektig og godt oppi årene. Men om du ville ha møtt Steven Seagal for 20-30 år siden, så kan jeg love deg at du ville ha pissa i buksa hvis han gikk mot deg for å ta knekken på deg.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar
Det er mange det. Alt fra Clint Eastwood til Bruce Willis. Barske karer som man tar seriøst når de kicker ass og slenger ut kommentarer. Absolutt artig å se på Seagal sparke rundt, men spesielt tøff er fyren ikke.

 

Hadde ikke akkurat blitt redd av å møtt den lubne panda-elskende fyren der nei.

 

Men det er akkurat her du tar brutalt feil. Når du sier "tøff" så håper jeg du i det minste mener noe ala. skuespiller prestasjoner i forhold til Eastwood og Willis... Det som er tingen er at om vi tar Eastwood, Willis og Seagal og sier f.eks at alle tre av dem er 30 år gamle. Seagal ville ha grusa begge på stedet, han har gått kampsport og er som sagt utrolig rask og farlig (i sin tid). Det meste du har sett han gjøre på film (som sagt i de tidlige filmene hans) er noe han kunne faktisk ha klart å bruke lett mot de fleste av oss IRL. Han ville mest sannsynligvis blokkert så og si alle slagene/sparkene du kom med og knust nesa og adamseplet ditt på et knips. Det er lett å le og gjøre narr av han nå som han er overvektig og godt oppi årene. Men om du ville ha møtt Steven Seagal for 20-30 år siden, så kan jeg love deg at du ville ha pissa i buksa hvis han gikk mot deg for å ta knekken på deg.

 

Du mener at han kunne blokkert hvem som helst sitt slag fra folk her på forumet? Selv med MANGE års trening skal det veldig med reflekser og litt flaks til for og blokkere slag og spark fra en som vet hva han driver med. Virker som om du tar det du vet ut ifra du har sett fra han i filmer. Han hadde sikkert svart belte i karate og alt det der, men fremdeles så kan man ikke ta hvem som helst :)

Lenke til kommentar
Det er lett å le og gjøre narr av han nå som han er overvektig og godt oppi årene. Men om du ville ha møtt Steven Seagal for 20-30 år siden, så kan jeg love deg at du ville ha pissa i buksa hvis han gikk mot deg for å ta knekken på deg.

 

Jeg betviler ikke et sekund på at Seagal hadde vridd om nakken min hvis han følte for det. Han er tross alt langt dyktigere i kampsport enn jeg noensinne kommer til å bli. Men her snakker vi om skuespillere som klarer å formidle tøffhet via filmlerettet og der feiler vår venn Seagal maksimalt. Det er stort sett ikke tøft å se på fyren, bare ganske morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...