Gå til innhold

[LOTRO]Hvilken server for end-game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det klart at du har mer peiling på det en de fleste, men hva er et par ganger? For noen dager er det bortimot ingen i ettenmors mens andre dager er halve serveren der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Då er det vel ikkje meir å diskutere...

Du får heller lage deg ein char på Laurenlin og finne ut om du vil ;) See ya out there

det er jo det ;) om du har logget inn på snowbourne eller eldar to ganger så sier ikke det så mye. For er helt sikker på at det er dårlige dager på Laurenlin også.

Edit: Har ingenting imot at folk sier sin server er bra, xx er best ftw! osv.. det jeg reagerer litt på er når folk sier det som fakta, den er faktisk den beste. Da må man ha noe å backe det opp med.

Endret av Christeven
Skrevet
Hellu. Skaffer meg LOTRO idag etter å ha gått litt lei av WoW:p Hvilken server er best med tanke på å cleare end-game?

Unnskyld at jeg spør, men jeg har alltid lurt på dette. Du har ikke engang fått spillet, og allerede lurer du på hvilken server som er best for end-game? Hva er poenget? Og har du seriøst tenkt å "cleare" end-game og bli ferdig med hele spillet? Hvorfor? Har du i det hele tatt skjønt poenget med online spill som dette? :dontgetit: Ikke ta det personlig, jeg har bare sett flere slike som deg og skjønner ikke hva dere tenker på. Men, men. Så lenge du har det moro og ikke ødelegger for oss andre. ;)

Skrevet (endret)
Hellu. Skaffer meg LOTRO idag etter å ha gått litt lei av WoW:p Hvilken server er best med tanke på å cleare end-game?

Unnskyld at jeg spør, men jeg har alltid lurt på dette. Du har ikke engang fått spillet, og allerede lurer du på hvilken server som er best for end-game? Hva er poenget? Og har du seriøst tenkt å "cleare" end-game og bli ferdig med hele spillet? Hvorfor? Har du i det hele tatt skjønt poenget med online spill som dette? :dontgetit: Ikke ta det personlig, jeg har bare sett flere slike som deg og skjønner ikke hva dere tenker på. Men, men. Så lenge du har det moro og ikke ødelegger for oss andre. ;)

Selvfølgelig har det mye å si, det er tiden i max lv man bruker mest tid på. Så man gjør lurt å velge en server som har mange end-game guilder om det er raiding etc man liker. Er en grunn til at folk bytter servere i hytt og pine i wow.

Endret av Christeven
Skrevet

Når det gjeld Endgame fokuserte Kins / Allianser veit eg ikkje hvilken server som har flest.

Laurenlin er RP server så kan tenke meg at det er ferre slike enn på andre serverer, dog det er ein del av dei

Skrevet

For all del, jeg kritiserer ikke. Alt jeg sier at jeg foretrekker tiden frem til man når "slutten" av spillet, og kunne aldri tenkt meg å spilt lenge om det ikke er mer å gjøre. Greit nok er det raids og sånt, men hva så? Vi har mer enn nok av gruppequester frem til man når høyeste level, så for meg er det reisen som betyr noe, ikke selve målet i seg selv. ;) Men det er vel derfor vi har RP servere. Vil du grinde hele dagen og nå høyeste level så raskt som mulig for å "klare" spillet er det nok av ikke-RP servere. Vi andre kan nyte ølet på vertshuset i fred sammen med gode venner uten å engang tenke på at vi er "lavt" i level. ;)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
ja selvfølgelig. Tenkte ikke..

Men finnes det en server som man starter i level 50? Prøvde WOW hos en venn. Da var vi på en sånn..

det er jukseserver, privatserver. som er ulovlig.

• 4 måneder senere...
Skrevet
Ja Rift-settet er helt klart det beste i spillet. Jewleryen er nok mulig til å farme seg til den beste kansje. Men det er nok bedre hvis du har de som dropper i Rift og Helegrod, hvis du bruker de som passer best for din klasse.

Er nok veldig få ting som overgår etched beryl jewellery når det gjelder melee klasser, kansje 1-2 ting i The Rift men i Helegrod er det vel berre trinketen fra Thorog som er sånn passe bra.

Vel Etched Beryl neack er jo bare crap egentlig det er mye som er enklere å få som er bedre som Ettens neack for Rank 4 og Eimyr's chocker fra Thrang i rift, Glorfindel's band settet der den ene kommer fra Balrog sytes jeg å er lettere å få en etched rings som er møkk dyre.

Av gear er jo Rift det klart beste å jeg syntes å det er lettere å få en crafta der man må gjennomgå slitet med å skaffe resourses

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei Folkens, ser ut til at jeg vender tilbake til Lotro, har hatt en pause på over et halvt år, siden jeg ikke har hatt noen særlig inspiration til og spille lengre, men nå er lysten tilbake for fult, bare synd jeg måtte kjøpe WAR for og forstå det :p

Har tenkt og starte helt på nytt, tenker at jeg velger Eldar, siden jeg har lest tidligere at den anbefales... jeg håper at det er folk der i alle levler, så det ikke blir veldig vanskelig og finne seg et fellowship når det trengs...

Er det noen spessielle mangelklasser som anbefales? liker ikke og være den klassen det er så alt for mange av :p

Skrevet
Hei Folkens, ser ut til at jeg vender tilbake til Lotro, har hatt en pause på over et halvt år, siden jeg ikke har hatt noen særlig inspiration til og spille lengre, men nå er lysten tilbake for fult, bare synd jeg måtte kjøpe WAR for og forstå det :p

Har tenkt og starte helt på nytt, tenker at jeg velger Eldar, siden jeg har lest tidligere at den anbefales... jeg håper at det er folk der i alle levler, så det ikke blir veldig vanskelig og finne seg et fellowship når det trengs...

Er det noen spessielle mangelklasser som anbefales? liker ikke og være den klassen det er så alt for mange av :p

Tror burglar er sånn klasse det ikke er så mange av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...