moon_blood Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Hvordan dreper jeg små goblins eller hva det nå er..? Jeg har et Nordic sverd, men når jeg slår står det bare at våpenet mitt ikke har noen effekt. Hvilke våpen kan jeg bruke mot sånne creatures?
RogueAlien Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Du møter ikke goblins i hovedspillet tror jeg. Men noen skapninger er immune mot vanlige våpen. Mot slike må du bruke sølvvåpen eller magiske våpen.
moon_blood Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Du møter ikke goblins i hovedspillet tror jeg. Men noen skapninger er immune mot vanlige våpen. Mot slike må du bruke sølvvåpen eller magiske våpen. Jeg mente Scamps! Ikke goblins.
Licht Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Scamps er "immune to normal weapons" i Morrowind, mener jeg. Sølv (eller edlere materiale, Daedric/Glass/Ebony skal virke også, er ikke sikker på Dwemer) eller et eller annet som er enchanted, som nevnt tidligere.
moon_blood Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Scamps er "immune to normal weapons" i Morrowind, mener jeg. Sølv (eller edlere materiale, Daedric/Glass/Ebony skal virke også, er ikke sikker på Dwemer) eller et eller annet som er enchanted, som nevnt tidligere. Jeg vet jeg har noe Raw Ebony, hvordan får jeg anvendt dette?
MiSP Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg vet jeg har noe Raw Ebony, hvordan får jeg anvendt dette? Ta en titt på UESP. Du selger det.
moon_blood Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Men når jeg selger ting, hvorfor får jeg så lite for ting? Tingene er verdt mye, men kjøperne tilbyr lite grunker tilbake... Er det noe med trynet mitt tro?
RogueAlien Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det hjelper med og forbedre kjøpmannens holding til deg og du har en skill kalt Mercantile. Begge disse bør være på et bra nivå for og få best pris ut av ting du skal selge. Mange ganger så har ikke kjøpmannen så mye penger selv heller og da kan du ikke få mere for gjenstander enn hva han/hun har og gi deg. Men hvis du for eksempel ser at en kjøpmann har et tøft og dyrt våpen eller noe som du har lyst på men han ikke har nok penger til og kjøpe tingene dine så kan du jo bytte gjenstander direkte mot varene hans. Hvis du skjønner?
moon_blood Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 En ting er sikkert.. Morrowind sucks big time! For et utrolig drittspill! Oblivion og Morrowind... det må være en skam å være i samme hus! Det er jo som himmel og helvete!
RogueAlien Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Kampsystemet er mye bedre i Oblivion ja. Men Morrowind har større variasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå