xanonymx Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Har en pc som jeg skal formatere og installere windows xp på nytt. Men den harddisken som står i er delt opp i 4 partisjoner. Jeg har nå slettet 2 av partisjonene ved bruk av xp cden. Og jeg vil nå sette de to samme til en partisjon og har operativsystemet på den. Men det som er når jeg er i menyen for å installere/formater så står det: upartisjonert 20003 MB upartisjonert 29996 MB pluss de to andre partisjonene Men hvorfor står det som to og ikke en på 49999 MB? Jeg har lyst til å ha en på ca 50 GB. Noen som vett hvordan jeg kan få fikset dette. (Mulig dette innlegget ble feil plassert) Endret 22. februar 2008 av xanonymx
xanonymx Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Man må vell være inne i windows for å bruke Partition Magic, men jeg har slettet partisjonen som windows var på, så da blir ikke det så lett.
Hårek Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 PM er vel gått ut på dato. GParted kan gjøre det meste, og den kjører fra CD. http://gparted.sourceforge.net/ Om den fikser problemet ditt vet jeg dog ikke.
xanonymx Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Jeg hadde ikke tid til å vente lenger, så jeg slettet like godt de andre partisjonene, dermed når alle var slettet stod det kun en upartisjonert oppført. Dermed fikk jeg til å lage en større partisjon. Men takk for all hjelp uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå