Gå til innhold

Windows relatert spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg visste ikkke helt hvor jeg skulle putte denne tråden, er vel egentlig ikke hardware relatert men fant ikke noe svar på det noe annet sted.

Hvordan får jeg sånn at når jeg trykker "ctrl+alt+delete" så får jeg opp en slags meny hvor jeg kan velge blandt annet; <lås datamaskinen> og <oppgavebehandling>?

Når jeg klikker "ctrl+alt+delete" så går jeg bare direkte til "oppgavebehandling".

Jeg har foresten windows xp home edition.

Takk.

Endret av knutttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan dette ha noe med "endre måten brukere logger av og på" -bruke velkomstskjerm eller noe.

Jeg kommer rett til Oppgavebehandlingen, hvis jeg bruker "innlogging med velkomst-skjerm" så får jeg oppgavebehandlingen opp, men hvis jeg bruker sånn "Windows 2000" pålogging, der man må skrive både brukernavn og passord, så får jeg <lås datamaskinen> <endre passord> osv.

Vet ikke om dette kan hjelpe, disse instillingen endres i Kontrollpanel\brukerkontoer.

Har Windows XP proff. jeg, kan ha noe og si det og..

Endret av k0n
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...