Arkayology Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Jeg liker en jente veldig godt. Jeg har kjempe lyst til å be henne ut, men vet ikke helt om jeg burde. Grunnen er at hun om litt skal kanskje flytte til utlandet. Og det skal hun gjøre for evig tid. Ingenting er sikkert, men foreldrene hennes, ser ut til å ta dette ganske seriøst. Landet er forresten USA. 1. Hva synes dere, burde jeg be henne ut å la henne få vite om mine følelser eller burde jeg glemme henne og prøve å finne en annen jente? 2. Hvor stor sannsynlighet vil de kunne dra til USA? (Jeg har hørt at det ikke er bare å dra, da det er mye papirarbeid og at USA må si JA til at de får lov til å komme inn i landet.) Mvh En forvirret og trist gutt.
Frigata Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 2. Hvor stor sannsynlighet vil de kunne dra til USA? Tippar det er omkring 34% sjanse for det. Nei vent, 32,7% sjanse, etter kraftig revisjon av reknestykket!!! Neh.. Dette er noko me ikkje kan svara på her inne, berre du kan finne ut det ved å SNAKKE med ho her. Personleg meiner eg du bør legge denne ballen død, dersom det er sikkert at ho skal reise. Dersom ikkje = grønt lys.
Arkayology Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Hmm, jeg skjønner.. Men det er det som er problemet, jeg vet IKKE om hun skal dra eller ikke..
Tatt av vinen Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hmm, jeg skjønner.. Men det er det som er problemet, jeg vet IKKE om hun skal dra eller ikke.. Om et av familiemedlemmene har noe på rullebladet kan de bare glemme å få bo i USA (etter det jeg husker å ha blitt fortalt av min allvitende lærer).
Arkayology Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Hmm, 34 %.. Hvor har du sett/lest dette hen?
Mr. Bojangles Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hmm, 34 %.. Hvor har du sett/lest dette hen? Egentlig er det 33,78% - men man pleier å runde opp til 34. Dette er FNs tall, som tar utgangspunkt i alle innreisende til USA, så det er bare et gjennomsnitt. Men det gir en grei pekepinn.
Frigata Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Takk for supplerande informasjon Oddvar Knus!
Arkayology Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Det jeg har å tape, er å føle meg forlatt når hun drar. Hun vil også bli ganske lei seg, om kjærligheten virkelig bygger seg opp.. Men jeg vet også at familien eier en fabrikk i USA, vil det øke sjansen for dem å dra?
master air Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Definitivt. De maa faa arbeidstillatelse for aa faa permanent oppholdstillatelse. Og for aa faa arbeidstillatelsen maa de ha en jobb fra foer av. Men som Xecuter88 sa, go for it. Vis det viser seg at hun drar vil du bare angre paa at du ikke gjorde noe naar hun var her.
Xecuter Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Yep! It's better to have loved and lost, then to never have loved at all! --Some wise dude said once...
Arkayology Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg glemte å si at de er utlending.. (Ikke fra USA) Vil dette gjøre det enda lettere for dem å flytte og få oppholdstillatelse? Uansett, takk for alle svarene så langt!! Endret 25. februar 2008 av Chippflipp
Tatt av vinen Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg glemte å si at de er utlending.. Vil dette gjøre det enda lettere for dem å flytte og få oppholdstillatelse? Er de opprinnelig fra USA? Hvis ikke; nei.
dnthalhuk Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Bare spør, i verstefall sier hun nei. I bestefall har dere det litt artig sammen før hun drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå