Jajakanskjedet Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 noen som spiller warrock og som kan hjelpe meg? jeg blir bannet(kicket av puncbuster) hele tiden! selv om jeg ikke er hacker! noen sier at det hjelper å laste ned puncbuster, men jeg vet ikke hvordan. hjelp meg!pliiiz!
Jajakanskjedet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 punKbuster jeg vet om den siden men problemet er at jeg ikke vet hvilken link jeg skal trykke på. og er det ikke noe du må lagre å sann?
Tanner Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 punKbuster jeg vet om den siden men problemet er at jeg ikke vet hvilken link jeg skal trykke på. og er det ikke noe du må lagre å sann? Software Updates: Download ?
Jajakanskjedet Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 punKbuster jeg vet om den siden men problemet er at jeg ikke vet hvilken link jeg skal trykke på. og er det ikke noe du må lagre å sann? Software Updates: Download ? ja. men når jeg trykker på den kjem det månge andre linker og!
Erixxn Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 veldig vanskelig å hjelpe deg om du ikke vet om du har windows (win32),Mac eller linux selv.
Jajakanskjedet Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 veldig vanskelig å hjelpe deg om du ikke vet om du har windows (win32),Mac eller linux selv. ok. la meg forklare... jeg finner ingen link der det står til xp
Jajakanskjedet Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 veldig vanskelig å hjelpe deg om du ikke vet om du har windows (win32),Mac eller linux selv. ok. la meg forklare... jeg finner ingen link der det står til xp vent lidt... nå tror jeg at jeg skjønner... men det tar jo bare 2 sec å laste ned. og jeg merker ingen forandring. er det ein spesiell plass jeg skal lagre den?
Snorre Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Punkbuster innstalleres og oppdateres som regel automatisk. Spørsmålet er jo hvilken feilmelding du får etter å ha blitt kicket. Har du sjekket at du har "enablet" punkbuster inne i spillet? Hvis nei, gjør det. Ellers kan du prøve å reinnstallere/oppdatere punkbuster. Isåfall bare kjør filen og følg infomasjonen. Innstaller den der den foreslår at du kan innstallere etc.
Jajakanskjedet Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Punkbuster innstalleres og oppdateres som regel automatisk. Spørsmålet er jo hvilken feilmelding du får etter å ha blitt kicket. Har du sjekket at du har "enablet" punkbuster inne i spillet? Hvis nei, gjør det. Ellers kan du prøve å reinnstallere/oppdatere punkbuster. Isåfall bare kjør filen og følg infomasjonen. Innstaller den der den foreslår at du kan innstallere etc. men det står ikke vhordan eller vhor?
Snorre Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Punkbuster innstallasjonsfil Punkbuster-setup for å legge til spill og oppdatere punkbuster Lagre begge filene ett lurt sted, så kan du lett kjøre de når du trenger det. For mer informasjon om punkbuster besøk www.evenbalance.com Endret 22. februar 2008 av Snorre
Jajakanskjedet Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Punkbuster innstallasjonsfilPunkbuster-setup for å legge til spill og oppdatere punkbuster Lagre begge filene ett lurt sted, så kan du lett kjøre de når du trenger det. For mer informasjon om punkbuster besøk www.evenbalance.com takk
Brede_Skapstroppen Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 warrock funker ikke på Vista 64 i alle fall. Da er det noe krøll med PB....husker ikke helt hva som var problemet, men det er ikke støtte for Vista 64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå