Gå til innhold

kicket av puncbuster på warrock

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som spiller warrock og som kan hjelpe meg? jeg blir bannet(kicket av puncbuster) hele tiden! selv om jeg ikke er hacker! noen sier at det hjelper å laste ned puncbuster, men jeg vet ikke hvordan. hjelp meg!pliiiz!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
veldig vanskelig å hjelpe deg om du ikke vet om du har windows (win32),Mac eller linux selv.

ok. la meg forklare... jeg finner ingen link der det står til xp

vent lidt... nå tror jeg at jeg skjønner... men det tar jo bare 2 sec å laste ned. og jeg merker ingen forandring. er det ein spesiell plass jeg skal lagre den?

Skrevet

Punkbuster innstalleres og oppdateres som regel automatisk. Spørsmålet er jo hvilken feilmelding du får etter å ha blitt kicket. Har du sjekket at du har "enablet" punkbuster inne i spillet? Hvis nei, gjør det. Ellers kan du prøve å reinnstallere/oppdatere punkbuster. Isåfall bare kjør filen og følg infomasjonen. Innstaller den der den foreslår at du kan innstallere etc.

Skrevet
Punkbuster innstalleres og oppdateres som regel automatisk. Spørsmålet er jo hvilken feilmelding du får etter å ha blitt kicket. Har du sjekket at du har "enablet" punkbuster inne i spillet? Hvis nei, gjør det. Ellers kan du prøve å reinnstallere/oppdatere punkbuster. Isåfall bare kjør filen og følg infomasjonen. Innstaller den der den foreslår at du kan innstallere etc.

men det står ikke vhordan eller vhor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...