Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er feil med MopedPortalen.com?

Djfreedo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har søkt og ser at det er mange topicer med navn som "Mopedportalen nede?", men ser at disse er fra i fjor og 2006.

Men alikevel lager jeg en ny. Når jeg skriver www.mopedportalen.com i adressefeltet kommer jeg til ask.com. Hvorfor det?

Jeg søkte på google.com og kom fram til denne: Klikk

Har gjort det som står der, men kommer inn på en helt annen side enn det jeg gjorde i første omgang!

Hva er det som er feil?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikkert ikke noe mer alvorlig enn at serveren dems er nede, kommer heller ikke inn.

EDIT: Snakka akkurat med folk på mopedportalen sin mIRC, og serveren dems er NEDE!

Endret av Gryterett
Skrevet
Sikkert ikke noe mer alvorlig enn at serveren dems er nede, kommer heller ikke inn.

EDIT: Snakka akkurat med folk på mopedportalen sin mIRC, og serveren dems er NEDE!

Okei, fint det ikke bare er meg da :p

Gjest medlem-16183
Skrevet

jeg får spasmer, må ha MP nå!!!!

Gjest medlem-16183
Skrevet

den er sikkert på efnet homelien. prøv kanal mopedportalen eller mopedportalen.com og lignende

Skrevet

jeg er GjøKen^^ på mopedportalen ;)

og jeg må si det begynner og bli kjedelig uten den nå. :roll:

lurer på hva som har skjedd, dette syns jeg er litt uvanlig... tror ikke den har vært såpass lenge nede før... :no:

Skrevet

Marius.E her. :)

Nei, jeg tror heller det er noe med leverandøren av serveren å gjøre.. Vi får vel svar om/når de kommer opp igjen.

Skrevet
Marius.E her. :)

Nei, jeg tror heller det er noe med leverandøren av serveren å gjøre.. Vi får vel svar om/når de kommer opp igjen.

Det går an å pinge den.. :hmm:

post-141082-1203625061_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...