Gå til innhold

Ingen svar å få hjå Mamoz?


Anbefalte innlegg

Eg har fått problemer med eit sennheiser px100 headsett. Og i den samanhengen tenkte eg at eg ville spør Mamoz kva eg kunne/burde gjera i denne samanhengen.

 

Eg har sendt tre mailar, ein til support og to til sal utan å få svar, bortsett frå automatisk (me bryr oss bla bla bla).

 

Den første mailen sendte eg 17 Januar, den andre 5 Februar.

 

Skal eg tolka dette til at

A: Mamoz har UTRULIG mykje å gjera?

B: Dei drite i kunder som kanskje er missnøgd med produktet sitt?

C: Dei er generelt veldig slappe på mailsupport?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt inntrykk er at de er generelt slappe på support over hele linja. En kompis av meg hadde en HP bærbar som gikk i stykker, og de brukte 2 mnd på å få den ferdig og tilbake til kompisen min. Forøvrig satt testhardisken deres i, samt mindre minne enn maskinen ble levert med standard. Deretter ble den sendt inn igjen, og han fikk den tilbake 2 uker etterpå, fortsatt uten at de hadde løst hans problem.

 

 

Mitt råd; finn kvitteringen og gå til en annen forhandler, eventuelt finn ut hvem som er importør av Sennheiser i Norge, og snakk direkte med de!

Lenke til kommentar

Ein oppfølging på denne saken er at etter eg prøvde "online support" tenesten deira, så vil dei erstatta headsettet utan diskusjon. Så problemt var vel bare å finna ein kanal der dei kunne svara.

 

Litt tregt support, men god support. Så eg er nøgd! Men hadde det vore heile pcen min som hadde kræsja hadde eg vel vore litt mindre nøgd ved å ikkje få svar på mail

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...