Gå til innhold

Monkey Island Quiz (Les regler i første post)


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle dedikere en quiz-tråd til den fantastiske spillserien Monkey Island™!

 

Jeg har kopiert reglene fra Futuramma Quiz-tråden. Takk til Gunfreak!

 

Regler:

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på seks timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. Den korte tiden er for å få litt aktivitet i tråden.

 

- Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv.

 

- Om du vet du har riktig (sjekket med googlet o.l.) kan du poste nytt spørsmål med en gang.

 

- Bare kom med et spørsmål når det er din tur, selv om de hører sammen, post bare et om gangen.

 

 

Det første spørsmålet er lett, og lyder: Hva er navnet på den første øya man man er på i MI1?

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøss! Greia var egentlig at jeg kom på at jeg ikke kunne komme opp med et godt svar på det første spørsmålet mitt selv, men det greide jo du fint! :p

 

Kjør på, Zappy!

Bare så spørsmålet om voodoo-dokka skal være besvart;

For å lage en voodoo-dokke trenger du "Something of the thread, something of the head, something of the body and something of the dead"

Lenke til kommentar
Ok:

 

Navnet på den beste kanonen du kan kjøpe i The Curse of Monkey Island?

 

 

Hvilken spill er dette?

Du må lese litt bedre.

tråden heter jo også Monkey Island Quiz (Les regler i første post)...

Så jeg gjetter på Monkey Island-serien :p

Tenkte på hvilket type spill det er, og hvordan det fungerer. så jo helt for jævli ut på youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...