TwiiK Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Kom nettopp over en vellaget og ovveraskende underholdende fysikksimulator. Kan lese mer om spillet/simulatoren her. Kan også lastes ned derfra. Så er det en youtube video laget av Emil Ernerfeldt . Jeg synes spesielt vannfysikken var godt laget. Emil skal visst ha sagt at han jobber med en enda raskere og bedre simulering for vannet så vi har enda bedre ting i vente.
Licht Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Fant det der også i sted. Moro en stund. Konstruksjoner i stor skala som bruker vann til å avfyre prosjektiler gjennom et rør fikk det til å dø litt. :< Endret 18. februar 2008 av Zealuu
dravisher Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Takk for tipset. Dette ser ut som om det kan være perfekt lett underholdning på Tablet PC-en min
TwiiK Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Var ikke spesielt lett for pcen i alle fall. Alle kjernene mine fyrer for fulle fem når ting begynner å skje. Mangler fortsatt litt for at det skal være skikkelig underholdene merket jeg etter å ha prøvd det litt. Tau er noe jeg savner spesielt. Kunne ha laget så mye tøft med tau som man ikke kan lage uten.
Licht Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Chain-greien fungerer jo litt som tau. Men det irriterer meg at den er så "massiv", f.eks. stopper den vann (nesten alt).
Dʋgɢtung Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Det var absolutt underholdende nå midt på natta, men noe varig glede får man vel ikke ut av det. Helt greit tidsfordriv, og fysikken var jo imponerende god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå