Gå til innhold

Battlefield booster packs problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg kjøpte nettopp Battlefield 2 med fire spill i.

Jeg har hittil instalert Battlefield 2 og Special Forcses, og de fungerer.

Jeg har lastet ned patch nr 1,4 , 1,41 og v1.22, etter jeg lasta ned disse gjorde jeg ikke noe med de selv bare lastet ned. Kommer du automatisk til spillene da? Det jeg merket var at mange av banene ikke ble røde men ellers ikke noe....

så kommer det til de to booster packene euro force og armored fury, disse vet jeg ikke åssen jeg skal aktivere, når jeg går inn på battlefield CD-en (var bare i pakken) så kommer det opp play bf2 og install booster packs. Men når jeg trykker på de skjer det ikke noe! :S

Hva skal jeg gjøre??

Hadde satt veldig stor pris på et svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, men hjalp lite =/

Når jeg setter CD-en i og denne instalasjons menyen kommer opp står det; instaler booster packs, det er ok, men når jeg klikker på denne skjer det null...Og jeg klikker og klikker, ikke noe skjer!

Så hva skal jeg gjøre da?

Skrevet

1. gå inn på CD-en

2. trykk på register booster packs

3. skriv inn nummeret som står nederst på baksiden av manualen på det øverste feltet

4. skriv inn navnet på accounten din på de to nederste

5. trykk videre

6. da kan du spille EF og AF ;)

Skrevet

Når du sier "gå inn på CD-en" mener du da og ta og sette CD-en i PC-en og la den lille firkant menyen komme opp? For hvis jeg gjør det så kommer "registrer booster pack" opp, men når jeg trykker på denne skjer det ikke noe!:S

Eller mener du og gå inn på min datamarskin og høyreklikke på cden og virkelig gå inn i CD-en så man ser hva som er inne i CD-en??

Takk : )

Skrevet

sette inn CD-en og da skal det komme opp en liten firkant meny ja. men det skal komme opp en internett-side hvis ikke det ser du litt i manualen der skal stå en side der du registrerer deg ;) se på side 8 der det står "USING YOUR ACCOUNT TO REGISTER BOOSTER PACK CONTENT" :) der står linken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...