Gå til innhold

Skal ha 24 tommer, men hvilken?


lobfredd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte min samsung 245B på computercity i oslo, veldig fornøyd med den bortsett fra at magictune(program vare, ikke virker)

 

Ga 3200 for skjermen, + forsikring på 400kr, som gjelder over 3 år, og dekker alt av uhell osv.. så kjekt og ha^^

 

 

Fant ut at computercity var mye billigere en komplett,netshop osv osv:) når det gjalt akkurat den skjermen.

Lenke til kommentar

Fikk min 245B fra SHG.no i julegave, på min funker faktisk magitune og er også veldig fornøyd. Om du går for BENqen blir du sikkert også fornøyd, hadde tenkt på den selv. Men designe ble rett og slett for grått for min smak, til gjengjeld har den HDMI som er veldig bra i for seg, men ikke alle har bruk for det. Håper du finner det du vil ha. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hva med å diskutere forskjell på TN panel og S-PVA panel.

 

Jeg er også ute etter en 24 tommer skjerm med 1920x1200 oppløsning. Har en Samsung SyncMaster 930BF 19 tommer 1280x1024 som jeg er fornøyd med, denne skjermen har TN panel og jeg kjører standardinnstillinger, som 100% lysstyrke og 50% kontrast. Dette gir et litt lyst bilde, men det er fint når rommet der den er plassert er veldig lyst.

Jeg vil prøve en S-PVA-panel skjerm denne gang, men de koster jo som kjent en del mer enn skjermer med TN-panel.

 

Så på LG Flatron L245WP-BN, men avventer et kjøp før jeg er sikkert på alle ting.

 

Jeg vil komme til å bruke skjermen til spilling, kontorprogrammer og noe filmtitting i ny og ne. En skjerm som har TN-panelets hurtighet blandet med kontrasten og fargene fra et S-PVA panel hadde vært best, men finnes det i dag en slik jack of all trades skjerm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...