4588pkdkrikue5c Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Heisann, Jeg spilte litt HL2 for en stund siden, men sitter nå fast for en stund, og mistet spillgleden. Problemet mitt er som følger. Jeg kjørte enslags vannskuter oppover en elv, det er første gang jeg kjører en sliken om det har noe å si. Etter å ha kjørt lenge, og løst noe vanskelige nok oppgaver kom jeg til et slags hus, og en port som blokker meg for å komme videre. Jeg gikk derfor inn i huset, og her er det to tanker. Med hva, aner jeg ikke. i alle fall, her går jeg ut en bakdør og kommer til en switch som skal åpne vannslusen eller hva det nå er. Men den er ødelagt, og det gnistrer bare fra den. Så nå sitter jeg bom fast. Noen som forstår tegningen, eller skal jeg prøve å ta screenshot?
Krillekongen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil skal det være noen eksplosive tønner der. Se litt rundt ved siden av spaken (hvis den er ute) og se etter de, så sprenger du dem. Okay?
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Skal prøve på det.. Men hva om jeg har sprengt dem før da?
Krillekongen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hvis du har sprengt rett klynge med tønner skal porten være åpen Du kan godt legge til et bilde og Endret 17. februar 2008 av Keith White
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Nå forstod jeg. Tusen takk for hjelpen
Mr. Fiskum Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Artig å ta tønnene på avstand, så du slipper å gå gjennom hele huset Vi har vel forresten en "Stuck in Half Life 2" tråd, så bruk den til senere
Amaru Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) sletta... stemmer det med att det skal skyte noen tønner som utløser noe som slår opp porten. Endret 18. februar 2008 av Amaru
Frohman Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Tar alltid tønnene på avstand selv, man unngår mye slossing på den måten.
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Godt poeng. Visste forresten ikke at det var en egen stuck in Half Life tråd. Er den sticky, eller har noen link? Half Life 2 er forøvrig et av de bedre spillene jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå