Gå til innhold

NFS ProStreet henger seg. Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Dette er et nylig oppdaget problem i prostreet. Spillet har fungert fint fram til nå, men nylig begynte det å henge seg. Det som skjer er at skjermen blir stripete med grå streker vertikalt. Lyden derimot fortsetter som normalt, men det er umulig å trykke på noe eller komme ut av spillet.Skjer som regel etter en 30 min. Kom meg ut av spillet en gang og fikk sjekket skjermkort tempen som var på 65 grader.

 

Maskinvaren:

OS: Windows Vista Ultimate SP 1

CPU:Core 2 Duo E6600 @ 2,90 Ghz

Hovedkort: Asus P5W DH Deluxe

Skjermkort: Radeon X1900 XTX

Ram: 4 GB Corsair Twin2x pc6400 cl 5

Strømforsyning:600 W Seasonic S12

 

Har byttet vifte på skjermkortet og det er kjøligere må enn før. Dette skjedde for rundt 5 måneder siden. Cpu temp ligger på rundt 35 grader samme med hovedkortet.

 

Skjønner ikke hva som kan skape dette, skjer jo ikke i andre spill. Er helt uten noen løsning. Må jo restarte PC-en vær gang. Kan det være Vista SP 1 som skaper problemet? Det begynte etter den var installert

 

Er takknemlig viss noen har forslag til en løning.

 

mvh,

Hyped

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er et nylig oppdaget problem i prostreet. Spillet har fungert fint fram til nå, men nylig begynte det å henge seg. Det som skjer er at skjermen blir stripete med grå streker vertikalt. Lyden derimot fortsetter som normalt, men det er umulig å trykke på noe eller komme ut av spillet.Skjer som regel etter en 30 min. Kom meg ut av spillet en gang og fikk sjekket skjermkort tempen som var på 65 grader.

 

Maskinvaren:

OS: Windows Vista Ultimate SP 1

CPU:Core 2 Duo E6600 @ 2,90 Ghz

Hovedkort: Asus P5W DH Deluxe

Skjermkort: Radeon X1900 XTX

Ram: 4 GB Corsair Twin2x pc6400 cl 5

Strømforsyning:600 W Seasonic S12

 

Har byttet vifte på skjermkortet og det er kjøligere må enn før. Dette skjedde for rundt 5 måneder siden. Cpu temp ligger på rundt 35 grader samme med hovedkortet.

 

Skjønner ikke hva som kan skape dette, skjer jo ikke i andre spill. Er helt uten noen løsning. Må jo restarte PC-en vær gang. Kan det være Vista SP 1 som skaper problemet? Det begynte etter den var installert

 

Er takknemlig viss noen har forslag til en løning.

 

mvh,

Hyped

Har samme skjermkort! Når jeg spiller det kommer det bare en hel masse streker så jeg ikke ser en dritt.

Lenke til kommentar

Fant en løsning på dette problemet, men ga meg et nytt. Jeg oppdaterte spillet til versjon 1.1. Dermed stoppet spillet å fryse. Det som nå er problemet er at etter et race så får jeg ikke trykket på continue eller noe annet. Dermed må jeg lukke spillet.

Dette er for dårlig av EA. Burde ikke slippe et halvferdig produkt ut på markedet. Er siste gang jeg spiller NFS -serien. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...