WeirdFace Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 ikke jeg heller. Jeg har aldri sett to fugler ha sex før...
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Ikke med egne øyne, kun på tv og yt. Jeg her aldri spist Tix sin pannebånd. Endret 5. desember 2022 av TheDarkSycamore - SCM
Scarvo Skrevet 4. januar 2023 Skrevet 4. januar 2023 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått gjennom kloakken.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Ikke jeg heller. Jeg har aldri lært meg et språk bare for å kun banne og skrike i sinnet på det språket.
Gutensin Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (På 8.1.2023 den 13.47): Ikke jeg heller. Jeg har aldri lært meg et språk bare for å kun banne og skrike i sinnet på det språket. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sloss i skolegården.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) Ekki ég heldur. Ég hef aldrei sofa í baðkari. Endret 3. juli av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli (endret) Dette er en oversettelse fra min fra min forrige post, jeg prøvde og skrive ganske enkel islandsk. Det jeg faktisk skrev er... Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovet i badekaret. Endret 3. juli av TheDarkSycamore - SCM
Gutensin Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Dette er en oversettelse fra min fra min forrige post, jeg prøvde og skrive ganske enkel islandsk. Det jeg faktisk skrev er... Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovet i badekaret. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt snøballkrig med kolleger
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Ikke sånn jeg kan huske. Lenge siden jeg har hatt jobb. Jeg har aldri pranket en 80 år gammel dame.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Jeg låne og sov i den tiden. Så ikke jeg. Jeg har aldri overnattet på et kjøpesenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå