Gå til innhold

Bestilte billig 8800GT. Noe spesielt me det pga lav pris?


Niern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Er vel av den grunn at det er en mindre kjent kjede? F.eks Evga 8800 GTX og slike kort vil være billigere enn f.eks XFX GeForce 8800 GTX, som er et mer velkjent merke.(Nvidia)

Lenke til kommentar

Vell, Nvidia har gitt ordre om å kutte svinger på produksjonskostnaden for å ta opp kampen mot ATi's nye stormangrep med Radeon HD serien.

PCB'n på kortet har sannsynligvis blitt forenklet og det gjør at de kan skru ned prisen en del.

Men de har fortsatt samme GPU og samme sulten på strøm.

 

Har hørt rykter om at det mangler viftestyring på disse men det er bare rykter altså at Vifta kun går på 100% turtall uansett hva du gjør...

Men som sagt, det er bare rykter og til jeg ser mer solid informasjon ville jeg sett bort fra det.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at det mangler viftestyring på disse men det er bare rykter altså at Vifta kun går på 100% turtall uansett hva du gjør...

Men som sagt, det er bare rykter og til jeg ser mer solid informasjon ville jeg sett bort fra det.

 

Skjer ikke dette bare på XFX Alpha dog-kortene? Har i hvert fall ikke hørt om noen andre GT-kort som mangler viftestyringen.

Lenke til kommentar
Hei. Bestilte nettopp FOX+ GeForce 8800GT 512MB PCI Express 2

på grunn av prisen og hørte det hadde den nye kjøleren.

Men syns dette var billig =p? Noe spesielt pga prisen?

Mindre bundel i pakken kansje? Trenger ikke det uansett, så det hadde vært fint=)

Men jeg bare spekulerer.

 

Noen som vet? =)

 

Akkurat dette kortet er en del av Netshops ukestilbud denne uken. Vanlig pris paa det kortet er vel ca 1850kr.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at det mangler viftestyring på disse men det er bare rykter altså at Vifta kun går på 100% turtall uansett hva du gjør...

Men som sagt, det er bare rykter og til jeg ser mer solid informasjon ville jeg sett bort fra det.

 

Skjer ikke dette bare på XFX Alpha dog-kortene? Har i hvert fall ikke hørt om noen andre GT-kort som mangler viftestyringen.

 

Mitt xfx 8800GT alpha dog funker helt bra med viftestyring..

Endret av AcRoX
Lenke til kommentar
Hei. Bestilte nettopp FOX+ GeForce 8800GT 512MB PCI Express 2

på grunn av prisen og hørte det hadde den nye kjøleren.

Men syns dette var billig =p? Noe spesielt pga prisen?

Mindre bundel i pakken kansje? Trenger ikke det uansett, så det hadde vært fint=)

Men jeg bare spekulerer.

 

Noen som vet? =)

 

Akkurat dette kortet er en del av Netshops ukestilbud denne uken. Vanlig pris paa det kortet er vel ca 1850kr.

 

 

Oh jasså ;) Passer perfekt da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...