Gå til innhold

Lvl 70+ strategi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Som mange vet er strategien fra lvl 1-70 ganske enkel: Skaff XP og lvl'e...

Men hva skjer når man blir lvl 70? Hva gjør man egentlig da? Skal man gå i PvP? Masse instance? Hvilket gear skal jeg satse på først? Skal jeg farme gold til flying mount? osv...

Disse spørsmålene stilte jeg meg når jeg nådde 70 for første gang for 4 dager siden...

Letet litt på forumet men fant ikke noe direkte tips på hva man bør gjøre...

Nå er det sikkert forskjell fra karakter til karakter, men setter pris på forskjellige strategier satt opp mot forskjellige mål... (Raid/PvP osv)

PS: Denne tråden er til for at dere kan dele deres tips/hint! Vennligst ikke rakk ned på andres strategier fordi du mener de er feil. Skriv din egen, så får lesere bestemme hvilken som passer seg best. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flytt til AV et par dager og spar til fult, s1 gladiator og s3 sko, betle, bracer, ringer, neck og trinket. spar opp gull til epic flying. og gå litt arena.

Skrevet

Posten over er vell grei om man skal ha en pvp char. Om du liker pve, så gjør du 5-man instancer til du er honored med dem alle. Så starter du med heroics. Skaff deg Karazhan attunement. Skaff deg en guild som er på karazhan nivå.

Skrevet
Posten over er vell grei om man skal ha en pvp char. Om du liker pve, så gjør du 5-man instancer til du er honored med dem alle. Så starter du med heroics. Skaff deg Karazhan attunement. Skaff deg en guild som er på karazhan nivå.

Må du være honored med noen for og gå i heroic?

Er helt noob på lvl 70 som dere sikkert forstår... :blush:

Skrevet (endret)

Ja, ved honored reputation kan du kjøpe heroic nøkkelen. Denne låser opp muligheten til å gå i heroic versionen av instancen.

Hellfire Citadel (Ramparts, Blood Furnace og Shattered Halls) = Thrallmar reputation.

Coilfang Reservoir (Slave Pens, Underbog og Steamvaults) = Cenarion Expedition reputation.

Auchindoun (Mana Tombs, Sethekk Halls og Shadow Labyrinth) = Lower City reputation.

Tempest Keep (The Mechanar, Botanica og Arcatraz) = The Sha'tar reputation.

Caverns of Time (Durnhold og Black Morass) = Keepers of Time reputation.

Man får reputation med de respektive factions ved å gjøre instancen på normal, eller ved å gjøre quests i følgende områder:

Thrallmar = Hellfire Peninsula

Cenarion Expidition = Zangarmarsh

Lower City = Terokkar

The Sha'tar = Netherstorm

Endret av Skurupu
Skrevet

Har du noen tanker selv på hva du har lyst til å gjøre med din warrior?

Har du lyst til å gå instanser, sloss mot andre spillere eller en kombinasjon?

Jeg regner med at du har vært i noen instanser allerede, og hva syns du om det?

Skrevet

Det mange gjør så fort de når level 70 er å kjøpe seg en flying mount, noe man får gjort i Shadowmoon Valley. Dette gir tilgang til Tempest Keep-instancene i Netherstorm (frem til patch 2.4 lanseres) og enkel transport.

Mange satser videre på å få gjort Karazhan-prequesten ferdig da dette gir mulighet til raids.

Deretter er det ikke en dum idé, for noen klasser, å skaffe seg nok honor til et Gladiator-våpen, da disse gjerne varer lenge i forhold til de blå tingene man får fra 5-mans.

Om man deretter vil satse på PvE; gjør mange 5-mans, gjerne Daily Instance-questene og finn et hyggelig Karazhan-guild som passer deg.

Satser man på PvP svarte drood på hva man da bør gjøre.

Skrevet
Har du noen tanker selv på hva du har lyst til å gjøre med din warrior?

Har du lyst til å gå instanser, sloss mot andre spillere eller en kombinasjon?

Jeg regner med at du har vært i noen instanser allerede, og hva syns du om det?

Synes instancer er morro. Er vel raid jeg ser frem til i og med at jeg aldri har prøvd det før... PvP begynner jeg og bli litt lei av. Farmer honor til gladiator atm... Tar sin tid...

Skrevet

Vil bare påpeke at om du spiller Alliance så er reputation for Hellfire Citadel, Honor Hold.

Du bør skaffe deg flymount om det er PVE du vil gjøre. Ellers vil du ikke få mulighet til å gjøre tre instancer som befinner seg i lufta over Netherstorm område. Disse instancene gir deg reputation med The Sha'tar.

En flymount vil også gi deg tilgang til flere daily quests. Dette gjelder for eksempel Skettish questene i Terrokar.

Lurer du på gear til karakteren din er denne siden meget god.

Lykke til på level 70. :)

Skrevet

Er du ute etter å bli attuned til Karazhan så er du helt nødt til å skaffe deg flying mount fordi nest siste quest i attunementet krever at du drar til Arcatraz.

Skrevet

kjør kombinasjon mellom raid og pvp. da går du mindre lei og masse variasjon. skaff en del gladiator gear samtidig som du gjør karazan. etter det går du heroics der du får bra gear/gems. og i tillegg badges som du ser blir nyttige.

Skrevet (endret)
kjør kombinasjon mellom raid og pvp. da går du mindre lei og masse variasjon. skaff en del gladiator gear samtidig som du gjør karazan. etter det går du heroics der du får bra gear/gems. og i tillegg badges som du ser blir nyttige.

PÅ vår server er det en del som gjør Kara pugs også. Med varierende hell - men ofte bra grupper. Med litt gear fra heroics vil i alle fall dette gi god raid erfaring. Men en ting som kan være nyttig (spesielt i Kara, men funker også for bosser i heroics) er BigWigs.

Ora2 er også grei å ha. Og ventrilo/teamspeak. Omen (threatmeter) er også et must. Anbefaler egentlig å installere WowAceUpdater så er det enkelt å plukke addons og holde dem oppdatert.

Ps derom du er i en Kara gruppe en dag, er du lagret i denne versjonen av Kara til den resetter. (hos oss hver tirsdag, er ikke sikker på eu-server)

Endret av Aachel
Skrevet

• Ding 70
  • Kjøp flying mount
  • Gjør ALLE questene du kan i Netherstorm/Shadowmoon (Rewards fra group quests er bra, pluss at du tjener masse gull til mulige BoE epix)
  • Karazhan quest line
  • Instancer til du er honored med alle, eller føler du har godt nok gear til heroics. Som dps er det lavere krav.
  • Heroics
  • Karazhan
  • 25mans.

Skrevet

Flott :)

Da har jeg litt og gjøre i tiden framover!

Flying mount er kjøpt. Er godt i gang med pre-kara questene. Mangler litt honor til gladiator.

Spec'et prot i går. (omg det ble enklere og tanke) :p

Takker for gode tips folkens :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...