Gå til innhold

Ødelegge musikk CD-er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har behov for å ødelegge noen cd-er. Og man skal ikke kunne se at de er ødelagt. Noen tips?

Det er altså cd-er med musikk på som jeg ikke vil skal kunne avspilles i en cd-spiller. Tusen takk for all hjelp dere kan bidra med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke uten at de er synelig ødelagt.

Det eneste jeg kommer på er å ta en når, og skrap av tynt lag øverst på cden, underlaget kan du bare glemme, siden det er bare beskyttelse for "folien" som ligger på toppen.

Skrevet (endret)

hehe, lei av at morra di spiller Celine Dion på full guffe? ;)

Prøv å legge de i mikrobølgeovnen i en KORT periode. Jeg tror det kun er nødvendig med noen få sekunder. Prøv først med 3 sek og jobb deg oppover. Lykke til. Død over dårlig musikk(smak) :p

Edit: Vis forsiktighet ved bruk av mikrobølgeovn. Det kan gnistre litt og CDen kan i aller verste fall eksplodere. (bare så dét er sagt :) )

Endret av Melkekartong
Skrevet
Har du noen navn på disse programmene? Dataene trenger ikke å være borte, det viktige er bare at cd-ene er uleselige i en vanlig cd-spiller.

Mener å huske at Nero har en slik funskjon.

Skrevet

la de ligge i solys noen dager kan funke.. Men er ikke sikker på hvor lenge som trengs.. Har ødelagt et par cd'er på den måten

Skrevet

prøver med 200 grader nå, og så skal de en tur i fryseren etterpå.

får håpe det tar knekken på dem. mikrobølgeovn og lighter og slik er uaktuelt da det ikke skal synes at jeg har ødelagt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...