Gå til innhold

ny akg-modell? 272 HD?


Spr0cket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vell, nå har de kommet, og jeg må si meg rimelig fornøyd. Lyden er veldig god og de er såpass bra lukket at jeg ikke hører en døyt av det som foregår rundt meg. Jeg overdriver ikke når jeg sier at det føles som å være på en helt annen plass. Nå er det verdt å vite at jeg ikke er noen noen hifi-kjenner, og jeg har heller ikke testet mange hodetelefoner av dette kaliberet før. Jeg har med andre ord ikke så mye å sammenligne med, men jeg kan si at de låter mye bedre enn de hodetelefonene jeg har hatt før (ikke dyrere enn 400 kr). Det som muligens er noe negativt (i forhold til K 271) er at det ikke går an å skifte kabel. Lyden slår seg heller ikke av når man tar hodetelefonene av seg, noe den gjør med K 271. Velourputene derimot er meget behagelige, så det er et stort pluss (mener nå jeg). Hodetelefonene er heller ikke spilt inn ettersom jeg fikk pakken for et par timer siden, men jeg regner med at lyden har potensiale til å bli enda bedre..? Kabelen er også litt vell lang, men det skal visst gå an å gjøre noe med.

 

Dette er altså førsteinntrykket mitt :thumbup:

Endret av Mujlza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...