Gå til innhold

"Spilleren" med lachesis mus.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sikter da til den oppdaterte Spilleren hw.no sin pc anbefaling.

Jeg har denne musen (razer lachesis) og den funker dårlig i raske fps spill.

Samtlige som jeg vet om som har prøvd den, folk fra europa til usa, har problemer med denne musa. Den skipper fælt på høy hastighet. Har også opplevd dette på normal bruk.

Jeg er i kontakt med Razer og de jobber fælt med å få til en fungerende firmware.

 

Synes ikke den er verdig en anbefaling per dags dato. Ok for vanlig bruk men for høy sens brukere, er det glemme sak.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har denne musa jeg også. Spiller mest WoW for tiden, men den skipper noe helt jævlig der også.

Hadde akkurat samme problemet med Razer Copperhead musa mi.

 

Jeg hadde noe lignende problem med diamond back musa. Så det var gromt irriterende å se at jeg hadde rett i at dette ville nok være ett dårlig kjøp. DB musa stoppet og funke og med jevne mellom rom, måtte ta inn/ut kontakten eller t.o.m. restarte for å få liv i den.

 

Jeg har prøvd både fw 1.00 og 1.58 beta. Alle slags dpi og hz innstillinger.

Jeg tror det er noe gale med måten den behandler den 0.6mmm el hva det er for noe, "lift-off" avstanden. Tror det funker mot sin hensikt el no. Har prøvd underlag som metall, tre, plast, hardplast, tøy, osv. Ingenting hjelper.

Jeg har den blå led utgaven. Noen sier jo at musa fungerer ok, men ikke alle tester nok, eller har høye nok krav vil jeg tro. 1 skipp el hva jeg skal si, er 1 for mye.

Alle mine logitech mus skipper aldri, uten unntak.

Lenke til kommentar

Nja jeg har pratet med flere som har problemer med den musa. Fikk en ny i posten forleden dag fra Fedex Asia ser det ut som. Har ikke fått tid til å prøve den enda, da jeg akkurat kom tilbake fra en tur.

Support/service er i alle fall upåklagelig, men maken til grusom skipping har jeg aldri opplevd. Uansett, er man høyrehendt er ikari musa det råeste jeg har vært borti med tanke på grep og presisjon. Når jeg tenker meg om er det de 2 kriterier som har mest å si mht. gaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...