b-real Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hvordan vil dere i kulturo.no helst få inn tips? Vil dere ha det iform av epost, en egen tråd..PM til noen av skribentene? Jeg kan ikke se at det er noen måter å sende dere tips om artikler som kunne ha vært greit å vidreformidlet
Henrik Salthe Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hvordan vil dere i kulturo.no helst få inn tips? Vil dere ha det iform av epost, en egen tråd..PM til noen av skribentene? Jeg kan ikke se at det er noen måter å sende dere tips om artikler som kunne ha vært greit å vidreformidlet Send mail til [email protected], du!
Peppep Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Det var ikke akkurat en veldig profilert tips-adresse. Den burde vel få plass på forsiden eller i det minste under "kontaktinfo"? Jeg sendte nå inn et tips nå i alle fall, selv om det var tungvint å finne ut hvordan jeg skulle tipse. Endret 14. februar 2008 av Peppep
Henrik Salthe Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Det var ikke akkurat en veldig profilert tips-adresse. Den burde vel få plass på forsiden eller i det minste under "kontaktinfo"? Jeg sendte nå inn et tips nå i alle fall, selv om det var tungvint å finne ut hvordan jeg skulle tipse. Det har du helt rett i! Skal se hva vi kan få gjort med det....
Anbefalte innlegg