Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er ikke helt fornøyd, da jeg går å vandrer rundt og uten å vite når jeg får Lightsaber som jeg vil ha. Har bare funnet 1 component til saberen men ikke resten Er akkurat pr idag på planeten Telos og er på bakken for første gang etter ett flykrasj Var mest i den byen du blir tatt i husarrest i Telos Vet noen når jeg får lightsaberen?
Amored Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Den får du rundt 10 timer ut i spillet. Eller mer... Spørs hvor nøye du er i spillet. Kos deg med Vibroblade/-sword litt til du
Bruker-104685 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jævla drittspill Nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt har oppdatert spillet med nyeste patchene Får bare " star wars svarer ikke" jeg har langt over recommed og har original cd og alt Det står den feiler med videokortet Jeg har bare latterlige Geforce 7650 GS og ikke engang det tar ikke Star Wars "The video drivers installed on this computer do not meet the requirements to run Star Wars Kotor II Sith Lords. Do you wish to go to Internet and download new drivers for your video card now?" Det er akkurat det jeg har gjort Hva er galt? Endret 21. februar 2008 av Toman85
Amored Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Kanskje skjermkortet ditt er fucka? Jeg spilte da Sith Lords med FX 5700-kort
Bruker-104685 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Kanskje skjermkortet ditt er fucka?Jeg spilte da Sith Lords med FX 5700-kort Nå er plutselig savene mine borte, da tapte jeg 7timer Tviler på jeg orker å begynne på ny save
Amored Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Nå er plutselig savene mine borte, da tapte jeg 7timer Tviler på jeg orker å begynne på ny save De blir borte hvis du ikke tar sikkerhetskopi før du unintallerer Var spillet så bra at du ikke gidder spille det?
Bruker-104685 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nå er plutselig savene mine borte, da tapte jeg 7timer Tviler på jeg orker å begynne på ny save De blir borte hvis du ikke tar sikkerhetskopi før du unintallerer Var spillet så bra at du ikke gidder spille det? Liker da spillet! Tok backup av saven men jeg tror savefilen er bugget eller noe slikt Men heldigvis har jeg en pc med XP SP2 istede for Vista, har 2 pcer som er drita men jeg tror spillet fungere bedre på denne 512rammen enn den med 2048 og den gammleste har Geforce 5200FX For håpe ikke spillet klikker når jeg er på Telos selve planeten i den bunkeren Endret 23. februar 2008 av Toman85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå