Gå til innhold

Kjøpe vannkjølingskomponenter fra Petras Tech Shop og Sidwinder Computers. Trenger informasjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Har heldigvis ikke gjort det. :wee:

 

Håper de kan slå av en krone. Brukte en valutta-kalkulator på DinSide.no, og den var unøyaktig. Skulle overføre 513,23. Men det ble bare 513,19. :( Men dersom det blir galt med det, så skal de få en hel tier ekstra. De har hatt en del problem med meg og de idiotiske spørsmålene mine. :wee:

Lenke til kommentar

Tror det smarteste du gjør er å sende en epost å spørre dem om det. De kan nok svare mye bedre på det du spør om enn noen av oss her kan. Vil også si at det er veldig viktig at du har en god dialog når du handler fra utlandet med de du handler med. Da vil du som regel merke enda bedre service og kanskje pris. (tenker da på feil verdi på pakke)

Ville også ha blit enig med dem om hvilken valuta kurs dere skal bruke slik at begge parter betaler og får betalt rett.

 

Men dog vil jeg ikke anbefale deg å få de til å skrive feil verdi på pakken, siden er forsikring ikke vil dekke mer enn den verdien som sto på pakken. Slik at du vil ikke få tilbake det samme som du har betalt for den.

Lenke til kommentar

Litt sent med råd nå, men jeg hadde vurdert å ikke bruke pvc slanger. De er stive og vanskelige å jobbe med.

 

http://www.xoxide.com/primoflex-12id-34od-uvblue.html

 

Etter 10 såre fingertupper og 2 lekasjer byttet jeg til Primoflex slanger.

Noe dyrere, men verdt hver cent. Disse er lettere å bøye rundt i alle mulige vinkler, samt at det er lettere å få det tett over nippler og albueledd.

 

Drevne pc-byggere klarer sikkert dette fint med pvc, men for førstegangsbyggere vil jeg helt klart anbefale Primoflex fremfor pvc.

Lenke til kommentar

Er klar over den der. :)

 

Gikk for dem pga at de var billigere og fordi noen på XS sa de var mye bedre nå enn før. De holdt nesten følge med Tygon når det gjaldt bøy barhet. (Har sett det selv. Test på XS. ) :)

 

Så til den prisen syntest jeg de var et godt kjøp. :)

Skal nok få det tett uansett, og å få dem inn på nipler skal jeg nok klare å få til med litt vaselin inne i bildet. :)

 

Men takk for tipset. Det var bare det at jeg syntest det ble litt mye å betale 50 dollar for slanger nå som jeg skal bygge for første gang. Iom at jeg sikkert kommer til å kutte en del. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...