SpiroAgnew Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Lurer på om det er noen som spiller City of Heroes\Villains her, og det finnes noen norske communitys for dette spillet. Her nettopp kjøpt det fordi jeg vil teste et nytt MMORPG etter WoW. Takker for svar:)
kenny480 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hei Litt offtopic: Hva synes du om City of Heroes/Villians vs. WoW? er det like mye muligheter og like stort som WoW?
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Alltid hatt lyst til å prøve det, ser ganske så stilig ut:)
VinterUlv Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har prøvd det i et par måneder nå. dessverre er jeg ikke så veldig imponert. Spillet har potensiale, men er lagt opp til å teame med andre (det er faktisk ikke noe mye poeng å gå solo). Problemet er at det er jævlig lite spillere på. Musikken er ok, grafikken ok. Selve spillet går ut på å spille helt/slemming, og istedet for utstyr så kan du finne "oppgraderinger" som du kan bruke på dine valgte powers. Oppdragene er relativt simple, og igjen.. de "beste" typene oppdrag er team-basert (rane en bank f.eks, som slem gutt/jente). Man går dessverre fort lei. Det er også støtte for guilds/clans (kalles supergroups), og disse har en hemmelig base. Denne basen kan oppgraderes ved bruk av penger og et slags omdømme (reputation) som alle medlemmer kan gi til supergruppa (de må velge "SG mode on", men det er ikke noe poeng å ha den avslått). Prisene varierer fra ti tusen for enkle oppgraderinger til millioner for faktisk brukbare ting. Igjen er det for få spillere til å få til noe særlig. Supergrupper som har vart en stund har de fleste oppgraderingene, så det er best å bli medlem hos en av de. dessverre spår jeg døden for dette spillet. Synd, for det kunne virkelig blitt noe. (Slik som de 2 andre MMO'ene jeg virkelig likte: Earth & Beyond og AutoAssault.. begge gikk i dass)
TCi Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
TheScorp Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 dessverre spår jeg døden for dette spillet. Synd, for det kunne virkelig blitt noe.(Slik som de 2 andre MMO'ene jeg virkelig likte: Earth & Beyond og AutoAssault.. begge gikk i dass) Rimelig freeesht å spø døden for ett fire år gammelt spill Tilogmed skikkelig smart. I likhet med Everquest, Linage, Vanguard (!!) så dør ikke mmoene så lett som folk ser ut til å tro.
clario Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Har hørt at i USA er "City of" serverene proppfulle.
Aizen Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har en kompis som lurte på en ting angående dette spillet.. er det raids eller en form for dungeons? sånt som i wow liksom. og hva kan en gjøre når en er i høyeste lvl?
vikingkylling Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg har spilt begge to en stund, men gikk lei ganske snart. En ting er mangelen på fiender. Vi har mennsker, noen små roboter, noen øglefolk og lite annet. Robotene er ikke engang noe særlig vanlige, så da blir det to forskjellige fiender stort sett. I tillegg gikk jeg inn i et varehus, et laboratorie og en kontorbygning, men de så nøyaktig lik ut på innsiden. Det blir jo for kjedelig i seg selv, men i tillegg gjorde jeg aldri noe annet enn å banke opp fiender. I andre spill (som f.eks WoW) har vi i det minste forskjellige ting å gjøre. Dessuten har vi den character editoren her. Den er en av de beste jeg har sett noensinne i et MMORPG, men til gjengjeld bruker du den bare noen få ganger pr karakter. Den første er gratis, de andre må du betale for. Det gjør at du svært sjelden skifter klær, så det er fort gjort å gå lei utseendet ditt. Men det er nå bare mine meninger. Edit: City of Heroes / Villains er kanskje døende, men til gjengjeld er et annet superhelt MMO kalt Champions Online under utvikling fra de samme som lagde City Of-ene. Endret 15. april 2008 av thecrow77
Aizen Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 City of heroes er noe dritt dessverre jeg spillte til lvl 25 men så fikk jeg vite at det ikke er en dritt å gjøre etter du er kommet til lvl 50:( bare gjøre kjedelige missions osv:( i wow å andre kule mmorpg spill går det vertfall ann å kjøpe mount å få tag i bedre armor osv:). dette spillet er konge men er jo ikke vits å spille når du ikke kan gjør noe når du er i høyeste lvl:(
Frozt Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 (endret) startet med CoH/V i forrige uke og hittil så liker jeg det. eneste er som sagt att spilet er over 4 år og det bærer det preg av på EU serverne. det er svært lite folk som spiller på EU(mellom 100-150 på dagtid, mellom 200-300 på kveldstid, tallene er tatt i fra Union serveren, Hero side) i motsetning til US(som har 2 nesten fulle servere hver dag) men det er vanskelig og få tak i US utgaven av spillet samt en konto. spillet har ikke så mye endgame content atm bortsett fra npc missions og PvP så de fleste bare starter på en ny toon(cara) når de når 50. velger man og spille Goodside så må du belage deg på teamplay siden det er IMO kun 2 av de 5 orginale klassene som egner seg for solo spill. Badside kan de fleste klasser fint solo og det merker man ganske godt da det sjenerelt er vanskelig og finne teams. Champions online er jo en direkte konkurent og i den forbindelse er det planlagt en del nye ting som skal gi spillerne grunn til og fortsette med CoH/V men hva det er vil ikke utviklerne si ennå. Endret 17. juli 2008 av Frozt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå