Gå til innhold

Vrengt lyd på steelseries 5H v2


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg det nye headsettet mitt og var stor fornøyd når jeg så det. Veldig pent og satt veldig komfortabelt, men problemet kommer når jeg skal begynne høre på musikk, spille spill og snakke med folk over nettet. Det funker rett og slett ikke. Det er helt grusomt, høres ut som et dårlig opptak fra en live performance hvis det gir litt bedre mening. Uansett så har jeg ikke peiling på hva som kan være problemet, men det skal umulig være sånn. Er det noen som vet hva som kan være feilen?

Endret av TheRuthless
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første regel er å forsøke settet med en annen lydkilde, som MP3-spiller eller hodetelefonuttaket på et stereoanlegg. Veldig lett å si hva som er galt, om det er settet (mest sannsynlig) eller lydkortet i PC-en.

 

(Nå har visstnok 5H fått mye kritikk for lite bass og temmelig kraftig diskant, men det kan vel umulig være så ille.)

 

Husk at forbrukerkjøpsloven er din beste venn når det gjelder slike mandagsprodukter. :)

Lenke til kommentar

Testet det til en kompis og der funket det perfekt, det er mest sannsynlig bare noe med lydinnstillingene jeg har klart å ødelagt, husker at jeg hadde samme problem en gang tidligere også, men husker selfølgelig ikke hva jeg gjorde:(

 

Har forresten et realtek lydkort interigrert inn i hovedkortet. Det er også veldig svak lyd i tillegg til utydelig lyd.

 

Har også funnet ut at det gamle icemat siberia headsettet mitt fortsatt funker fint på pcen, hva i svarte kan problemet da være?

Endret av TheRuthless
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...