Gå til innhold

Siste dag Cdon har salg, og MÅ bestemme meg!


Redalon

Anbefalte innlegg

Har etter en del uker enda ikke kommet frem til hvilken telefon jeg vil ha..

Men siden i dag er den siste dagen Cdon har vintersalg, så må jeg bestemme meg i dag :( De telefonene jeg har sett på er; SE w910/k850, Lg ku990 viewty, samsung i450.. tenkte tidligere på nokia 5610, men jeg er ikke så glad i series40...

Det jeg lurer mest på er LG viewty, men det kan bli litt rart med kun touchskjerm, og at sølvversionen dessverre ikke kommer før neste måned.. etter det er det k850i/i450.. sistnevnte har jeg ikke peiling på, siden jeg aldri har sett den, prøvd series60 versionen fra samsung, eller kjenner noen som har prøvd den.. k850i har vel en del problemer og tull, + et veldig plastikkaktig design.. også veldig treg, har jeg hørt :p

w910 har fint design, veldig god skjerm, men dårlig kamera (i forhold til resten av telefonene, utenom i450) og dårlig lyd i forhold til de andre telefonene..

 

Det ble en del tekst, men jeg håper noen gidder å lese det.. som sagt, jeg må bestemme meg i dag, og det blir kanskje opptil 2 år til neste gang jeg kjøper telefon :)

Endret av Redalon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer vel helt an på hva du trenger. Jeg har ikke vært borti noen av de nevnte telefonene, så jeg kan ikke anbefale noe som helst.

 

- Trenger du eller har du lyst på touchscreen? Da går du for KU990

 

- Trenger du eller har du lyst på bra kamera? Da går du for K850 eller KU990

 

- Trenger du eller har du lyst på mp3-spiller? Gå for Sony Ericcson W910, eller Samsung i450

 

Personlig hadde jeg gått for KU990. Jeg har ingen problemer med å kun leve med touchscreen. Er ingen problemer med å navigere gjennom menyene eller å skrive meldinger. Den har også bra kamera.

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Da var min Viewty bestilt, inkludert et 8 GB minnekort :)

 

Gratulerer ! ^^

Trur jeg må bestille og.. hadde vært en helt Utrolig(!!) overgang fra min gamle k500i :p

til en telefon med Hsdpa, 5mpx kamera og touchscreen :)

siden telefonen er billigere enn k850, får man mye mer for pengene, right?

men.. .. ... skulle ønske den aldri var lansert i sølv :(

det ødela dømmekraften min :cry:

Lenke til kommentar
Da var min Viewty bestilt, inkludert et 8 GB minnekort :)

 

Gratulerer ! ^^

Trur jeg må bestille og.. hadde vært en helt Utrolig(!!) overgang fra min gamle k500i :p

til en telefon med Hsdpa, 5mpx kamera og touchscreen :)

siden telefonen er billigere enn k850, får man mye mer for pengene, right?

men.. .. ... skulle ønske den aldri var lansert i sølv :(

det ødela dømmekraften min :cry:

 

Takk. Får en syk overgang jeg og etter min gamle k600i :p .

Jeg syntes selv at svart er kulest jeg, men smak og behag. :p

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Da var min Viewty bestilt, inkludert et 8 GB minnekort :)

 

Gratulerer ! ^^

Trur jeg må bestille og.. hadde vært en helt Utrolig(!!) overgang fra min gamle k500i :p

til en telefon med Hsdpa, 5mpx kamera og touchscreen :)

siden telefonen er billigere enn k850, får man mye mer for pengene, right?

men.. .. ... skulle ønske den aldri var lansert i sølv :(

det ødela dømmekraften min :cry:

 

Takk. Får en syk overgang jeg og etter min gamle k600i :p .

Jeg syntes selv at svart er kulest jeg, men smak og behag. :p

 

Lykke til ;)

 

Takk, takk ^^

 

Hva kostet 8gb kortet? er vel på tilbud det og nå?

Lenke til kommentar
Da var min Viewty bestilt, inkludert et 8 GB minnekort :)

 

Gratulerer ! ^^

Trur jeg må bestille og.. hadde vært en helt Utrolig(!!) overgang fra min gamle k500i :p

til en telefon med Hsdpa, 5mpx kamera og touchscreen :)

siden telefonen er billigere enn k850, får man mye mer for pengene, right?

men.. .. ... skulle ønske den aldri var lansert i sølv :(

det ødela dømmekraften min :cry:

 

Takk. Får en syk overgang jeg og etter min gamle k600i :p .

Jeg syntes selv at svart er kulest jeg, men smak og behag. :p

 

Lykke til ;)

 

Takk, takk ^^

 

Hva kostet 8gb kortet? er vel på tilbud det og nå?

 

Det kostet 519 kr. Tilbud på det også, ja ;)

Lenke til kommentar

Har ikke fått dette med meg, men sjekker priser nå i morgen stunden og ser at det ligger avslag på 3 til 20 % men prisen er jo billigere på Elkjop.no ?

 

Så for de som er litt sendt ute...............

 

 

Ellers så har noen tips til en bedre pris / telefon enn Elkjop/netcom N95 til kontant/b 1695 /tot.3295 kr

 

Griffin95

Lenke til kommentar

Ingen flere svar? Noen som har et billigere alternativ? f.eks abo med mulighet for å avslutte? vil ikke betale mer enn max 3600 for tlf.. men er det mulig å få en n82, eller... Iphone? :) For den prisen? kommer ikke på noen andre som jeg kan tenke meg istedet for viewty :p

Endret av Redalon
Lenke til kommentar
Ingen flere svar? Noen som har et billigere alternativ? f.eks abo med mulighet for å avslutte? vil ikke betale mer enn max 3600 for tlf.. men er det mulig å få en n82, eller... Iphone? :) For den prisen? kommer ikke på noen andre som jeg kan tenke meg istedet for viewty :p

 

Du kan vel få deg en iPhone for 3600,-

 

Men da må du nok bestille fra USA. De som ligger f.eks på Finn.no ligger på ca. 4000,-

Men så må du også sjekke om du får turbo-SIM med også. For ellers koster det 500,-

 

En kompis av meg venter nå på en iPhone han får for 4000,- inkl. Turbo-Sim.

 

Det er vel dette om er det eneste negative med iPhone. Mye fikling for å få den til å fungere her.

 

Jeg ville bare kjøpt KU990 nå, og ventet på neste iPhone modellen (som sikkert kommer en eller annen gang) Eller vente til den kommer til Norge eller Sverige..

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar
Ingen flere svar? Noen som har et billigere alternativ? f.eks abo med mulighet for å avslutte? vil ikke betale mer enn max 3600 for tlf.. men er det mulig å få en n82, eller... Iphone? :) For den prisen? kommer ikke på noen andre som jeg kan tenke meg istedet for viewty :p

 

Du kan vel få deg en iPhone for 3600,-

 

Men da må du nok bestille fra USA. De som ligger f.eks på Finn.no ligger på ca. 4000,-

Men så må du også sjekke om du får turbo-SIM med også. For ellers koster det 500,-

 

En kompis av meg venter nå på en iPhone han får for 4000,- inkl. Turbo-Sim.

 

Det er vel dette om er det eneste negative med iPhone. Mye fikling for å få den til å fungere her.

 

Jeg ville bare kjøpt KU990 nå, og ventet på neste iPhone modellen (som sikkert kommer en eller annen gang) Eller vente til den kommer til Norge eller Sverige..

 

Mhm.. selv om jeg har utrolig lyst på iphone, så er det kanskje best å vente..

Man får vel ikke med noen garanti om man kjøper fra utlandet? så hvis den blir ødelagt, så får man et helvete med å få reparert/erstattet den?

 

Anyways, trur jeg venter på sølvversionen til viewty.. liker den fargen best ^^

noen som vet lanseringsdatoen? har prøvd å googlet det, men fant ingenting :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...