Gå til innhold

Audi Sport Quattro Kabinett blir til!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei herregud er du ikke ferdig med kabinettet enda :tease:

Bare tuller bare tuller, men hvor store viftehull borrer du foran der? 90mm?

Har du tenkt på noen farge enda? samme som sporten?

hehe, ja er nok ikke helt ferdig enda :p

Det er 108mm hull foran der, skulle helst hat 114-116mm men det hadde jeg ikke så da ble det 108. skal sette 120mm vifter der :D

Ja blir nok rød, som sporten :D

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt unnødvendig mange bilder av ingen ting , du kunne nok ha fjernet 50% av de bildene der for å få tråden kortere , tror ikke mange er så interisert i å se at du har slipt høyre og venstre side på en tre planke , men utenom det tror jeg det ferdige resultatet blir kult.'

 

Warin....

Lenke til kommentar
Litt unnødvendig mange bilder av ingen ting , du kunne nok ha fjernet 50% av de bildene der for å få tråden kortere , tror ikke mange er så interisert i å se at du har slipt høyre og venstre side på en tre planke , men utenom det tror jeg det ferdige resultatet blir kult.'

 

Warin....

 

lol...treplanke :!:

må si meg enig der ja, men som sagt blir kult å se det endelige resultatet

Lenke til kommentar

''tror ikke mange er så interisert i å se at du har slipt høyre og venstre side på en tre planke '' hehe, jo kanskje enig der :p, men mange andre steder kommer mottoet ''flere bilder jo bedre'':p

Tusen takk for alle kommentarer, har vært på tanken om grill, fanger, skjermer, lykter osv.

Men ser at det blir ALT for mange små ting og radier å pusse på :p

Kunne heller ha annsatt en polakk til 100kr timen til og gjøre det :whistle:

for og si det sånn, ''panseret'' tar ca 2 ganger så lang tid som hele kabinettet tilsammen! :p

Håper alle følger med og kanskje kommer med litt kritikk eller kommentarer. :D

 

Mvh Snagga :)

PS: Kommer en update i løpet av helgen tenker jeg. :D

Lenke til kommentar

Ja nå virker det som du kan få litt mer spons av meg snagga, hva sier du til en nesten komplett htpc og bygge over deler fra? pci-express, lga 775, 2-sata porter, 2 tv-kort, mangler kun prosessor, ram (ddr1) og strømforsyning. Fikk du forresten liv i den thermaltake 680w psuen du fikk av meg?

Lenke til kommentar

råtøft prosjekt, er selv ihugga Audi fan, mest av de gode gamle såklart.

 

men DAMN, har du en slik i garasjen? hadde jeg hatt en slik stående hadde jeg ikke fått sove om natten tror jeg :D

 

har selv en Coupe GT med 20V Turbo, artig bil :)

 

er du medlem i vw-audi club? noen bilder av bilen din?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Du kan si jeg snudde meg fort da jeg så noe om Audi Sport Quattro her i denne delen av forumet.

Jeg trodde aldri man kunne bli så ''glad'' i en bil, jeg kan faktisk ikke komme på noen andre biler jeg heller ville hatt. Synd det sansynligvis kommer til og forbli en guttedrøm ut livet.

Jeg håper du legger godt med tid ned i dette og er god på detaljene. Resultatet kan bli veldig bra om du selv virkelig ønsker det.

Du hadde kun planer om og ta med panseret på bilen? isåfall vil jeg stritte litt imot. Det vil bli bedre om du lager hele bilen, få med alt av småting og detaljer, gjem brytere, DVD/CD og det der godt og få den til og se ut som en vanlig sport quattro.

 

 

Jeg kommer til og følge godt med fremover, lykke til med arbeidet!

 

Takk for dette, og jeg må si meg helt enig med det med bilen :thumbup:

Denne bilen er av de råeste, den 5'er lyden er musikk i mine ører.

Dette med og lage hele bilen har vært i mitt hode med har sett at det blir veldig veldig veldig tidkrevende, sliter bare med de lille radiene jeg har nå for og få det rett.

hvis du virkelig liker denne bilen så får du komme og ta en titt, har et strøkent eksemplar stående i garasjen :)

nr 56, rød, helt strøken :D

Når jeg er ferdig med kabinettet så kan jeg ta noen bilder ved siden av bilen :)

Har noen urquattroer også, eller altså fattern har noen urquattro'er :p

så du kan si jeg og resten av familien er ganske audi fantaster :D

 

Takker for hyggelige kommentarer =)

Mvh Snagga

 

Såvidt offtopic..

Såvidt meg bekjent er det kun èn bil som lever i norge, og den står registrert på en båtimportør. Er det denne det er snakk om? "Noen" urquattroer? Stor garasje hjemme hos deg =P bilder hadde vært fint

Lenke til kommentar

Såvidt offtopic..

Såvidt meg bekjent er det kun èn bil som lever i norge, og den står registrert på en båtimportør. Er det denne det er snakk om? "Noen" urquattroer? Stor garasje hjemme hos deg =P bilder hadde vært fint

 

Bilder er sikkert ikke noe problem, men har ingen for øyeblikket men kan sikkert få skaffet noen :)

Har noen urquattroer ja :p, noen i litt halvshabby stand og noen veldig strøkne :)

 

Har fått gjort litt på kabinettet kan poste noen bilder av litt sparkling eller er det ikke så interessant? :p

Nærmer seg sprøytesparkel og lakk :D

Men har mye annet å drive med så det går dessverre litt treigt.

jaja framover går det hvartfall :p

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar
råtøft prosjekt, er selv ihugga Audi fan, mest av de gode gamle såklart.

 

men DAMN, har du en slik i garasjen? hadde jeg hatt en slik stående hadde jeg ikke fått sove om natten tror jeg :D

 

har selv en Coupe GT med 20V Turbo, artig bil :)

 

er du medlem i vw-audi club? noen bilder av bilen din?

 

Coupe med 20v? :D

Satt inn 20v eller?, har ikke hørt at de kom orginalt :hmm:

Det er sikkert knall bil :D, vi har en billig coupe i dårlig stand stående som vi bruker som lekebil om vinter'en, og den er kjempe! :new_woot:

Har du noen bilder? :D

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...