Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da veldig - er vi litt full av fordommer ??

 

Nei, heller mangel på kunnskap om hunder :) Alle som ser i nærhet ut som pitbull/staffordshire/rottweiler og ikke har en kjetting rundt halsens skys som pesten! :hrm: Særlig da en ikke kjenner hverken eier eller hund. Denne hunden kan godt være en puddel, men ser ikke slik ut og har ikke bånd så...

Endret av Epp
Lenke til kommentar
Ok, har testa det litt nå. Herregud. Dette var natt og dag fra mitt d80. Da mener jeg natt og dag. Det er som om jeg har kjørt en rusten lada for så¨å sette meg inn i en splitter ny Ferrari...

 

Hmmmmm... vurderte kanskje å by deg noen kroner for ditt D80, men med slik "reklame" tror jeg kanskje jeg kjører D70 en stund til!!

Lenke til kommentar

Jeg rakk dessverre ikke Japan Photos tilbud på D300 til 9.999,-.

 

Jeg satt og skulle bestille det på søndag formiddag når prisen fortsatt var 9.999,-. Men midt i det hele ble jeg heftet bort med noe annet, og da jeg igjen satt foran PC-en et par timer senere var prisen igjen gått opp til 12.234,-.... :no:

 

Kan man på kort sikt forvente noe lignende tilbud igjen mon tro?

Lenke til kommentar
Jeg rakk dessverre ikke Japan Photos tilbud på D300 til 9.999,-.

 

Jeg satt og skulle bestille det på søndag formiddag når prisen fortsatt var 9.999,-. Men midt i det hele ble jeg heftet bort med noe annet, og da jeg igjen satt foran PC-en et par timer senere var prisen igjen gått opp til 12.234,-.... :no:

 

Kan man på kort sikt forvente noe lignende tilbud igjen mon tro?

Hei martinz,

 

tilbud gjeder forsatt i oss butikk i Trondheim hele uken.

 

Hvis du har hatt ulemper med bestilling av tilbud over nettet i helgen, så send en mail til [email protected], gutter finder garantert en løsning :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...