Gå til innhold

Ferdigklokket Radeon 9700 PRO med Zalman vifteløs kjøler!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ikke overklokket :D  

dessuten kan man kjøpe heatpipen på 3dfxcool.no for 240kr eller noe :woot:

Men den passer ikke til ati radeon 9700 pro heller da...

Skal vi vedde? ZM80A-HP er leget for å komme ned til coren på R9700PRO. Sjekk ut litt først, din brokkoli

Kaller du meg brokkoli eller?

Trur du meg?

Faen, jævla dust!!

Lenke til kommentar
Det er ikke Sapphire sitt kort som testes, men en en spesialutgave fra OCSystem. Det eneste de to har til felles er kjølingen - Sapphire kjører på "stusselige" 325/310MHz. Hvorvidt det kan overklokkes til krampa tar det, er jo en annen sak...

 

Ja, her går det fort i svingene, så bare på det første bilde :oops:

 

Har lest testen nå, må si jeg har lyst på det kortet 425/380 :o og lydløst :D

Lenke til kommentar

bjaa: Hvis julepynt hadde ment å fornærme deg tror jeg ikke han ville kalt deg brokkoli ;-)

 

Det virker som om OCSystem har fått en spesiell ladning kort fra ATi (eller en annen produsent). julepynt er ikke den eneste som sliter med overklokking av Radeon 9700 Pro, dere kan jo bare lese om vårt prosjekt med heller lite imponerende resultater.

Lenke til kommentar

MOLBO skrev.

eg tror eg må begynne og ha mer tro på ATI.

De var jo talentløs før i tiden så eg har liksom vanskelig for og tro det eg ser.

 

hmm, med tanke på "talentløs før i tiden"

 

tja.. noen som husker hvem produsent som leverte noen av de første grafikk akkseleratorene til den ellers trege PC'en da?

 

ikke at jeg blir provosert av slike utsagn, men jeg legger merke til det ja. :lol:

Lenke til kommentar
Det er ikke Sapphire sitt kort som testes, men en en spesialutgave fra OCSystem. Det eneste de to har til felles er kjølingen - Sapphire kjører på "stusselige" 325/310MHz. Hvorvidt det kan overklokkes til krampa tar det, er jo en annen sak...

 

Hva som IKKE kan overklokkes til krampa tar det? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...