Gå til innhold

CSS: Spillet stopper


Anbefalte innlegg

Har et problem med at HVER gang jeg spiller CS stopper spillet etter maks 10 min uten at jeg kan gjøre noe som helst. Jeg må rett og slett slå av på maskina.. Det skjer uansett hvilket map jeg spiller på, og det har ingenting med ping å gjøre. Og bare for å nevne; selv om bildet fryser helt fortsetter lyden VELDIG hakkete.

 

Noen som kan hjelpe?

Endret av arctcmnks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det KAN være det som er problemet. Spør en kompis om du kan låne ett skjermkort av han og teste (ett som er bedre selvfølgelig) og er det det, så ville jeg anbefale deg å bytte.

 

 

Men GeForce 6600 er ett ganske gammelt skjermkort, vet ikke om den holder for CS:S drep meg hvis jeg tar feil, men har du prøvd andre spill da? som f.eks 1.6 som ikke krever så mye som Source?

Lenke til kommentar
Det KAN være det som er problemet. Spør en kompis om du kan låne ett skjermkort av han og teste (ett som er bedre selvfølgelig) og er det det, så ville jeg anbefale deg å bytte.

 

 

Men GeForce 6600 er ett ganske gammelt skjermkort, vet ikke om den holder for CS:S drep meg hvis jeg tar feil, men har du prøvd andre spill da? som f.eks 1.6 som ikke krever så mye som Source?

 

Det har ingen ting med skjerkortet hans å gjøre, hadde at slikt et for ei stund siden. Spillet funket helt fint. Men som sagt skjerkortet er dårlig. Hvilke andre deler har du i maskinen din?

 

Jeg hadde Intel Pentuim 4 @ 3.4 Ghz, 1,5 GB ram, og GeForce 6610 XL 128 mb. Det er ikke så stor forskjell på 6600 og 6610.

 

Men on-topic. Når spillet fryser kommer det opp noe? Connections problem, eller lignende?

Endret av Razy
Lenke til kommentar
Det KAN være det som er problemet. Spør en kompis om du kan låne ett skjermkort av han og teste (ett som er bedre selvfølgelig) og er det det, så ville jeg anbefale deg å bytte.

 

 

Men GeForce 6600 er ett ganske gammelt skjermkort, vet ikke om den holder for CS:S drep meg hvis jeg tar feil, men har du prøvd andre spill da? som f.eks 1.6 som ikke krever så mye som Source?

 

Det har ingen ting med skjerkortet hans å gjøre, hadde at slikt et for ei stund siden. Spillet funket helt fint. Men som sagt skjerkortet er dårlig. Hvilke andre deler har du i maskinen din?

 

Jeg hadde Intel Pentuim 4 @ 3.4 Ghz, 1,5 GB ram, og GeForce 6610 XL 128 mb. Det er ikke så stor forskjell på 6600 og 6610.

 

Men on-topic. Når spillet fryser kommer det opp noe? Connections problem, eller lignende?

 

Kommer ikke opp noe nei, men nå har jeg kjøpt ny og bedre PC i håp om at det skal funke. Har ikke fått innstallert spillet enna, men satser på at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Det KAN være det som er problemet. Spør en kompis om du kan låne ett skjermkort av han og teste (ett som er bedre selvfølgelig) og er det det, så ville jeg anbefale deg å bytte.

 

 

Men GeForce 6600 er ett ganske gammelt skjermkort, vet ikke om den holder for CS:S drep meg hvis jeg tar feil, men har du prøvd andre spill da? som f.eks 1.6 som ikke krever så mye som Source?

 

Det har ingen ting med skjerkortet hans å gjøre, hadde at slikt et for ei stund siden. Spillet funket helt fint. Men som sagt skjerkortet er dårlig. Hvilke andre deler har du i maskinen din?

 

Jeg hadde Intel Pentuim 4 @ 3.4 Ghz, 1,5 GB ram, og GeForce 6610 XL 128 mb. Det er ikke så stor forskjell på 6600 og 6610.

 

Men on-topic. Når spillet fryser kommer det opp noe? Connections problem, eller lignende?

 

Kommer ikke opp noe nei, men nå har jeg kjøpt ny og bedre PC i håp om at det skal funke. Har ikke fått innstallert spillet enna, men satser på at det skal gå bra!

 

Hehe, da er denne mest sannynlig løst :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg har samme problem tror jeg. Prøvde å oppdater driveren nettopp men det hjalp ikke.

etter 10 min så bare fryser alt og selv om jeg lukker spillet eller restarter steam så er jeg fremdeles inne på serveren. må vente til det kommer ny map før jeg kan joine igjen. Samme skjer på Team Fortress. skjønner ikke en dritt

har aldri skjedd før og jeg har spilt med mitt grafikk kort på Css i mange år nå.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å formatere hele maskinen? Hva ligger tempen på?

 

nei, har ikke gjort det. bør kanskje gjøre det ja. reinstalerte hele steam, men ja.

vet ikke hva tempen ligger på. har ingen anelse om hvordan man finner ut av det.

 

 

 

nå har jeg reformatert PC-en og det hjalp ikke. :\

 

hvis noen har noen andre ideer så pliz si ifra.

er sånn totalt blakk for øyblikket så kan ikke gøre noe som innebærer penger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...