Gå til innhold

Plagsomt Steam problem.


Anbefalte innlegg

hei! skrudde på Cod4 på nedlasting i går, via steam...gikk i ett fram til 45%, så plutteslig lasted den ikke ned noe mer.

jeg pausa download, restarta steam, fortsatt downloadinga, da lasta den pluttselig ned...men kanskje i bare 5 min. og slik har den fortsatt.

 

etter ca. 12 timer har den gått fra 45% til 75%..WTF? hvorfor laster den ikke ned? er åpenbart ikke linja, ettersom at om jeg restarter steamen, så laster den ned for fult...men bare i et vist antall minutter.

 

blir bare mer plagsomt dette.

 

noen som har hatt samme problemet, eventuelt fått det løst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes at det er alltid noen som klager på problemer med Steam. Fatter ikke hvorfor folk kjøper fra de.

 

Hva er så spesielt med Steam iforhold til butikkvarer?

 

Trenger ikke vente på spillet i posten?

 

er uansett første gangen jeg kjøper noe via Steam dette. får håpe det blir litt bedre me farta, for nå står det HELT stille. 0kb/s

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet med cod4 for noen dager siden.. har lastet ned mye via steam, første spill jeg har hatt problemer med.

 

Og det er jo flere gode grunner til å bruke steam, Det er ofte mye billigere, og du mister aldri noe.

Endret av o14vo14v
Lenke til kommentar
Synes at det er alltid noen som klager på problemer med Steam. Fatter ikke hvorfor folk kjøper fra de.

 

Hva er så spesielt med Steam iforhold til butikkvarer?

hmmmmm.....

1: Stein-billig

2: Slipper å vente på at spillet kommer i posten

3: Spillet lagres på en konto som du kan få tilgang til overalt.

Har aldri hatt problemer med steam selv

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det hjelper som folk sier å prøve å launche spillet, da vil man få litt fortgang i sakene.

 

Husk også hvis du vil spille over nettet så må du åpne de riktige portene til PunkBuster i din router hvis det trengs, du merket fort hvis du må dette hvis du får feilmeldinger få minutter ute i spillet som sier ett eller annet med PunkBuster. Plagsomt men sant.

 

Portene det gjelder (kanskje noen unødvendige men bedre flere enn for få)

 

27666 - 27666

28962 - 28962

24300 - 24399

 

----------------

 

I dette tilfellet er faktisk cod4 ganske mye dyrere enn f.eks det usa betaler (49 mot 69).Men prisen blir bestemt av activison så det er de som er hatobjekt her og ikke steam.

Endret av texaco
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Spør her jeg. Har hatt problemer med steam siden igår, når jeg skal starte Medieval 2: Total War så kommer den lille boksen som det står "Gjør klar til å starte Medieval 2: Total War" men boksen forsvinner etter 1-2 sekunder. Har prøvd å ikon på skrivebordet også, men skjer det samme. Spammet uten at spillet vil starte..

 

Jeg har prøvd følgende:

-Slettet steam og lastet steam på nytt.

-Slettet Medieval 2: Total War

-Slettet ClientRegistry.blob

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Når jeg selv hadde trådløst (hvis du nå har dette) så hadde jeg problemer med å laste ned fra diverse klienter sånn som f.eks. wow-launcheren, problemet ordnet seg når jeg disablet peer to peer. Hvis jeg ikke hadde denne instillingen av så hadde jeg samme nedlastingsproblemet.

Lenke til kommentar

Ja, har trådløst, men har lastet ned mange spill uten problemer helt til Medieval.

Hadde problemer med wow update disablet peer to peer så ordnet det seg. Tenkte rett og slett ikke på peer to peer siden det gikk problemfritt lenge. Peer to peer er ikke disablet nå fordi jeg formaterte pc-en etter jeg slutta med wow.

Har glemt hvordan jeg disabler peer to peer :p Noen som vet hvordan?

 

EDIT: Søkte litt og kom fram til at jeg skal inn på legg til eller fjern programmer så inn på legg til/fjern windows komponenter og klikk på detaljer for nettverkstjenester. Men fant ikke Peer-to-Peer der..

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...