Kiruk Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg kan godt tro på at du veldig sjeldent får aggro nå som du har 2000+ healing, men du hadde vel mindre enn det en gang i tiden også? Jeg merker stor forskjell selv fra da jeg hadde 8-900+healing. Men, du vil vel en eller annen gang komme i en sitasjon der det kreves mye HT spam for å holde gruppa i livet (f.eks. ved dårlige pulls, 2 grupper istedet for en osv.) og da er det nesten ikke å unngå at man får aggro. Ja jeg tror at du sjeldent får aggro med dine 2k+ healing, men jeg tror ikke på at du aldri har fått aggro. Men dette blir bare påstand mot påstand uansett Edit: Leste litt bedre igjennom, du sier at du aldri har fått aggro pga overhealing, hvor tanks/dps gjør som de skal. Det kan jeg være med på, selv om aldri høres spesielt ut Endret 9. februar 2008 av Kiruk
gholie Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Aggro frå heals er nesten irrelevant då ein skal vere god for å klare å trekke aggro med heals. Har egentleg ikkje opplevd at ein healer har tatt aggro i ein 10 / 25 / 40 mans instance i min kariere som warrior tank. Sjølvsagt tar han aggro om han finn ut at det er kjempesmart å hive på den kraftigaste healen han har før nokre av mobsa har nådd tanken, men dei som klarer å tenke langt nok til å ikkje gjere det trekker ikkje aggro med ein middels+ tank.
Whiteshit Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Kanskje en liten overdrivelse. Det druids mangler i forhold til priests er fade (aggro reduction). Men etter du får litt +healing så gjør lifebloom underverker og du slipper å bruke andre spells som generer mer aggro. Er vel en midlertidig aggroreduction det, og ikkje en permanent aggroreduction som eksempelvis feign death, cower (slik eg har forstått det i alle fall. Correct me if Im wrong). Når fade'n er "brukt opp" går threat'n opp til det samme nivået som du hadde før. Forskjellen er vel at då har andre generert meir threat enn deg sidan du har prøvd å unngå threat en liten periode. =)
Kiruk Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Det kan nok stemme, ikke spilt priest lenge nok til å huske det. Men som druid er best å poppe bearform, rage regen tingen og healing tingen (som du kanskje skjønner husker jeg ikke hva det heter) og krysse fingrene og håpe tank taunter før du dør ^^
Knofle Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Når en middelmådig tank skal prøve seg på å tanke 6 mobs for første gang, FÅR du aggro. Du slipper jo ikke unna det, selv hvor bra du spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå