Gå til innhold

"Verdi" på WoW-account; 70 Hunter, 61 Warrior


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har for lengst sluttet med WoW, men så kom jeg i dag til å tenke på hvor mye accounten er verdt for en som ønsker å kjøpe. Merk at dette er ikke en annonse, men en prisantydning.

 

Main character: Bullofrage lvl, 70 Tauren Hunter (link til Armory)

Bullofrage har 60 % Flying Mount

 

Alt: Axeman, lvl 61 Troll Warrior(Link til Armory)

 

Husker ikke hvor mye gull jeg har på disse to, er det noen måte å finne dette ut på uten å måtte kjøpe spilletid?

Har også utallige alts på andre servere lvl 10-40, men gidder ikke spesifisere disse.

 

Er det noen som kan anslå en verdi på denne accounten?

Endret av Diff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har for lengst sluttet med WoW, men så kom jeg i dag til å tenke på hvor mye accounten er verdt for en som ønsker å kjøpe. Merk at dette er ikke en annonse, men en prisantydning.

 

Main character: Bullofrage lvl, 70 Tauren Hunter (link til Armory)

Bullofrage har 60 % Flying Mount

 

Alt: Axeman, lvl 61 Troll Warrior(Link til Armory)

 

Husker ikke hvor mye gull jeg har på disse to, er det noen måte å finne dette ut på uten å måtte kjøpe spilletid?

Har også utallige alts på andre servere lvl 10-40, men gidder ikke spesifisere disse.

 

Er det noen som kan anslå en verdi på denne accounten?

 

Ikke allverdens grunnet dårlig gear, men finner nok alltids en tulling som vil betale litt for den, vet om folk som har solgt chars med dårligere gear for rundt tusenlappen.

Lenke til kommentar
Er vel mulig å skaffe CD key hvis du har ID? Sånn sett sliter jeg. Jeg husker ikke secret question og aner ikke hvor CD keyen er. Så hvis noen rapper accen så har ejg midlt sagt ett problem.

 

Har sendt email til Blizzard nå om å få tilsendt CD-keys. Det burde kanskje du også gjøre, i tillegg til å be om å få endret secret question :yes:

Lenke til kommentar
Nåvel, skulle bare poengtere noe.

Jeg hadde heller slettet min warlock enn solgt den, men hva er den egentlig verdt? Kunner vært morsomt å vite. Det er vel uansett dåårlig timebetaling haha.

 

Mahri - armory

 

Jeg har epic flyer, + også extra epic set for affliction spec som gir ca 1400 shadowdamage unbuffed. Bra for goldfarming, sux for raiding.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...