Gå til innhold

Hvor langt er crack for PS3 kommet


griffin95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg drevet med chip montering siden PSX kom ut. Dvs. + 10 år.

Derfor var denne softwaren "interesan". :cool:

Har ikke Blu-ray brenner. Enda........

 

Men jeg har 2 stk 60 Gb PS3, av "en" grunn. :innocent:

 

Og av en "annen" grunn har jeg 2 stk 360 & Wii + 5 Stk PS2,4 stk PSX & 1 Game Cube :yes:

 

Softwaren skal få PS3 til å spille PS2 backups. Men det er ikke av interesse for meg.

 

Og slik funker den:

1. Put the .TIF on a USB

2. Put a game in the PS3.

3. Insert the card with the .TIF exploit and go to "Photo icon" ... let it load.

3. Try to start the game and it should just lock up.

4. Take the USB out and the game should continue loading.

Lenke til kommentar
Og slik funker den:

1. Put the .TIF on a USB

2. Put a game in the PS3.

3. Insert the card with the .TIF exploit and go to "Photo icon" ... let it load.

3. Try to start the game and it should just lock up.

4. Take the USB out and the game should continue loading.

 

Er dette den samme softwaren som for det BR-hacket? Er veldig interessert i muligheten til å spille brente PS2-spill, da det kan løse soneproblematikken for meg (har asiatisk ps3, så er ekstremt vanskelig å skaffe de PS2-spillene jeg vil ha). Er det noen som har testet hacket og bekreftet at det virker og ikke skader PSen på noen måte?

Lenke til kommentar

Er dette den samme softwaren som for det BR-hacket? Er veldig interessert i muligheten til å spille brente PS2-spill, da det kan løse soneproblematikken for meg (har asiatisk ps3, så er ekstremt vanskelig å skaffe de PS2-spillene jeg vil ha). Er det noen som har testet hacket og

 

Sone problematikk....

En PS2 med Matrix chip spiller alt av PS2 spill. Ikke noe problem å skaffe en slik.

 

Hva er vitesen med en PS3 for å spille PS2 spill? Og i ditt tilfelle . Du har skaffet deg en Asiatisk maskin. Av en eller annen grunn...

 

- og bekreftet at det virker og ikke skader PSen på noen måte? -

Og denne, har jeg hørt i fra alle som bare skal ha og ha.Og helst gratis og med alle mulige former for garantier. Men "jeg" skal ikke risikere noe med "min" maskin.

Nei jeg skal ha og ha

 

Jeg spyr...

Lenke til kommentar

Nei du verden Jolly Roger, dette var da virkelig koselig tilbakemelding på spørsmålet mitt. At du, som åpent skryter av at du selv bedriver, oppfordrer til og tjener penger på piratkopiering, skal angripe meg såpass hardt fordi jeg har et forholdsvis legitimt ønske om å være i stand til å være i stand til å spille PS2-spill på min legitimt kjøpte PS3, har jeg vanskelig for å forstå.

 

Sone problematikk....

En PS2 med Matrix chip spiller alt av PS2 spill. Ikke noe problem å skaffe en slik.

 

Hva er vitesen med en PS3 for å spille PS2 spill? Og i ditt tilfelle . Du har skaffet deg en Asiatisk maskin. Av en eller annen grunn...

 

Jeg har en HD LCD-TV med forholdsvis dårlig oppskalering, så er i utgangspunktet ikke så interessert i en PS2 siden jeg har en sterk mistanke om at det kommer til å se svært dårlig ut på TVen min. PS3 har, som du kanskje vet, oppskalering av PS2-spill, noe jeg definitivt er interessert i siden TVen min som sagt gjør dette ganske dårlig.

 

Hvorvidt og hvorfor jeg har en asiatisk PS3 er i utgangspunktet helt og fullt min egen sak, men siden dette tydeligvis irriterer deg umåtelig har jeg bodd utenlands en periode, og valgte å kjøpe meg en PS3 mens jeg bodde der, både siden jeg hadde lyst på konsoll og siden den var VESENTLIG billigere der.

 

- og bekreftet at det virker og ikke skader PSen på noen måte? -

Og denne, har jeg hørt i fra alle som bare skal ha og ha.Og helst gratis og med alle mulige former for garantier. Men "jeg" skal ikke risikere noe med "min" maskin.

Nei jeg skal ha og ha

 

Jeg spyr...

 

At du, som tydeligvis driver svært aktivt med piratkopering, skal angripe meg for at jeg bare vil "ha og ha" ser jeg overhodet ingen fornuft i. Jeg ser ønsket mitt om å være i stand til å spille PS2-spill på min egen konsoll som aldeles legitimt, og jeg har ingen problemer med å betale for det. Problemet så langt er at jeg har svært vanskelig for å finne PS2-spill som virker på min konsoll, uten å måtte betale skjorta for toll og porto på varen. I tillegg er det vanskelig å finne de spillene jeg har lyst på, da det asiatiske markedet ofte prioriterer helt andre spill enn vi gjør her.

Lenke til kommentar
Står på ps3-hacks.com at den er rapportert som ubrukelig...

 

Okay, det var dumt. Sitter med inntrykket av at dette er et arbeid som ikke har kommet særlig langt enda... men, med tanke på salg (og dermed produksjon) av spill er det egentlig gledelig, siden det mest skadelige som kan skje for en konsoll er at beskyttelsen blir brukket for tidlig.

Lenke til kommentar
- og bekreftet at det virker og ikke skader PSen på noen måte? -

Og denne, har jeg hørt i fra alle som bare skal ha og ha.Og helst gratis og med alle mulige former for garantier. Men "jeg" skal ikke risikere noe med "min" maskin.

Nei jeg skal ha og ha

 

Jeg spyr...

 

Hva er det som er til å spy av ved det Defekt sa ? han lurer jo bare på om "cracken" skader maskinen eller bryter garantien på noen måte.. herregud man, alle lurer jo på det selvfølgelig.

 

Nå fungerer jo ikke den cracken uansett så da kan vi vel konkludere med såpass her i tråden at Crack for PS3 har langt igjenn..

Lenke til kommentar

Høres ut som jollyroger går på en annen type crack.

 

Tilgang på GPU er en sak, å gjøre noe nyttig med det er noe helt annet. Dessuten ble feilen lukka av Sony med neste update, ikke særlig heftig. Tror vi er et stykke unna å spille backups jeg. Vet ikke hvor vanskelig det blir å skrive homebrew for PS3 jeg, med tanke på cell?

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...