Francesca_ Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hei, bruker litt first-letter på siden min, dette ser bra ut i Firefox og andre nettlesere, men i IE får ikke de store bokstavene riktig posisjon, de detter litt ned. Kan det ha noe med at float er satt til left? Ser uansett ikke bra ut i IE, noen som har en fix til dette? Takk!
semafor Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Har elementet display:block? http://www.w3.org/TR/REC-CSS1.html#the-fir...-pseudo-element
Francesca_ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Ja, P har display:block. dette er siden. Lurer på om jeg kanskje bare skal fjerne det uansett...
semafor Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Prøvd en annen line height? Endret 8. februar 2008 av semafor
Francesca_ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Det funket faktisk å endre line-heighten. Finnes det en måte at line-heighten er vanlig i IE, men f.eks 1.5 i andre browsere? Ser også at den ene e-post linken ikke vises som en link i IE, men den gjør det i Firefox, hmm..det skjønner jeg i hvert fall ikke noe av. Tusen takk for veldig rask hjelp forresten!
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Du kan bruke conditional comments for å få IE til å lese et annet stilsett enn det de andre gjør. Dette er nok løsningen din
Francesca_ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Er den aller første siden jeg har laget og er ikke så bevandret i CSS at jeg vet hva conditional elements er tror jeg...
Haraldson Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Eller bare bruk * html eller underscore-hacken for å sende til IE6. /* STAR HTML */ elem#id { line-height: 1; } * html elem#id { line-height: 1.4; } /* UNDERSCORE */ elem#id { line-height: 1; _line-height: 1.4; }
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Også en mulighet, som jeg hadde glemt nok en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå